Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Als een Looije binnenkomt, heeft dat voor- en nadelen"

In Elsevier komt Margriet Looije, commercieel directeur bij Looye, uitgebreid aan het woord. Ze vertelt er onder meer dat ze vroeger veearts wilde worden, maar dat haar opa dan zei: "Je moet geen veearts worden maar dierenarts, want vrouwen met hondjes hebben geld, en boeren met koeien niet."

Margriet wijst erop dat handelsgeest en ondernemerschap altijd in de familie hebben gezeten en gaat daarna in op hoe ze via omwegen uiteindelijk toch in het bedrijf van vader Jos kwam te werken. Ook de keuze van Looye om te focussen op smaak en een merk te bouwen rond de tomaten komt aan bod. Lees het hele verhaal in Elsevier hier. 

Publicatiedatum: