Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Beekenkamp Group lanceert nieuwe wervingscampagne in de Week van het Werkgeluk

Beekenkamp Group heeft afgelopen week een nieuwe wervingscampagne gelanceerd onder de noemer ‘Be Beekenkamp’. Het werven van nieuwe medewerkers, maar ook het werkgeluk van huidige medewerkers, staan hierbij centraal. De introductie van deze campagne is gekoppeld aan een specifieke week, aangezien het de Week van het Werkgeluk was.

Om de mogelijkheden te laten zien die de Beekenkamp Group biedt voor een carrière op allerlei niveaus, is in de afgelopen week een nieuwe wervingssite gelanceerd. Hierop staan alle vacatures binnen de verschillende bedrijfsonderdelen (Beekenkamp Plants, Beekenkamp Verpakkingen en Deliflor Chrysanten) overzichtelijk weergegeven. Tevens wordt er op deze nieuwe site aandacht besteed aan persoonlijke verhalen van huidige medewerkers en hun werkgeluk bij de Beekenkamp Group. 

De nieuwe wervingssite is tevens gepromoot bij toekomstige medewerkers, via een ludieke actie waarbij jonge plantjes in een kleinverpakking zijn uitgedeeld aan studenten op diverse scholen en universiteiten met agro-opleidingen, met de boodschap ‘Groeien en bloeien bij je eerste baan’ met een QR-code naar de nieuwe website.

De Beekenkamp Group vindt het mooi om te zien dat de eigen betrokken medewerkers tevens de beste ambassadeurs zijn van het bedrijf, daarom zijn zij de hele week verrast met leuke momenten ter ere van de lancering van de nieuwe campagne. Zij vormen tenslotte de kern van de ‘Be Beekenkamp’ gedachte. Naast een motiverende lanceringsvideo, die bekeken kon worden onder het genot van een heerlijke cupcake, hebben ze kennis kunnen maken met diverse Be Beekenkamp social media kanalen waarop naast vacatures ook de leuke personeelsactiviteiten binnen de Group vermeld worden om het Group-gevoel verder te versterken. Met een gezonde smoothie voor alle medewerkers werd het belang van gezondheid op de werkvloer onderstreept. De week werd afgesloten met een videobericht van de directie waarmee zij de campagne kracht bijzette.

Voor meer informatie:
Beekenkamp Group
Korte Kruisweg 141
2676 BS Maasdijk
+31 (0)174 526 100
www.werkenbijbeekenkamp.nl  
www.beekenkamp.nl


Publicatiedatum: