Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe kartonnen verpakkingen vruchtgroente en zachtfruit bij The Greenery

Rood, geel, groen, roze en paars. De nieuwe, kleurrijke, kartonnen verpakkingen van The Greenery zijn er. Deze nieuwe huisstijl verpakkingslijn is ontwikkeld in samenspraak met telers van The Greenery en nu beschikbaar voor vruchtgroente en zachtfruit.

Deze nieuwe verpakkingslijn voor vruchtgroente is beschikbaar voor tomaten, komkommers, paprika’s, aubergines, courgettes en specialty’s (pepers). Ook voor aardbeien, bramen, frambozen en rode bessen - het zachtfruit - is er een nieuwe verpakkingslijn met punnet en omdoos ontwikkeld. Deze worden op instroom in gebruik genomen; de bestaande voorraad wordt eerst opgemaakt.

Plastic besparen
In een latere fase worden ook de etiketten, hardfruitdekvellen, aspergedekvellen en de rabarberdoos vernieuwd. Met de hardfruitdekvellen gaan ze over op kartonnen kistkaarten. Voordeel is dat ze hierbij ook nog eens flink besparen in plastic gebruik.

Katinka Bijl (product marketeer, The Greenery): “De vormgeving van de verpakkingen is aangepast. De combinatie van de krachtige kleuren, en lijntekeningen van het product zorgen voor een betere herkenbaarheid. De nieuwe verpakkingslijn helpt The Greenery nóg krachtiger in de markt te zetten richting klanten, ook in het buitenland. Ook in het eigen distributiecentrum is men blij met de nieuwe verpakkingen; de duidelijk herkenbare kleuren dragen bij aan een snelle verwerking van het product.”

Herkenbare verpakkingslijn
De reacties vanuit de markt zijn enthousiast: “Klanten vinden het een mooie verpakking en zijn enthousiast over de kleurstelling”, vertelt Rob van der Weele (senior productmanager Zachtfruit, The Greenery). “Het is een herkenbare lijn met een frisse uitstraling. De uniformiteit die het als totaalconcept uitstraalt geeft deze verpakking van The Greenery een betere herkenbaarheid.”

Leon Duijvestijn (manager sourcing Vruchtgroenten, The Greenery) sluit zich hierbij aan. “Het was tijd voor een update van onze verpakkingen. We hebben gekozen voor een frisse lay-out en herkenbaarheid van het merk van The Greenery voor alle productgroepen. De nieuwe verpakkingen zijn tot stand gekomen in overleg met onze telers en in samenwerking met een marketingbureau. De eerste reacties zijn in ieder geval positief.”

Voor meer informatie:
The Greenery
c.communicatie@thegreenery.com 
www.thegreenery.com 

Publicatiedatum: