Royal Brinkman Canada viert eerste lustrum

Op 25 juni 2021 werd door Royal Brinkman een lokale Canadese organisatie opgezet: Royal Brinkman Canada. Een jaar later is het eenjarig bestaan gevierd. In het eerste jaar heeft de organisatie een aanzienlijke groei doorgemaakt en de relatie met klanten uitgebreid en verstevigd, zo blikt men terug.

De strategie van Royal Brinkman is om voorraad en een sterke lokale aanwezigheid te hebben in de belangrijke tuinbouwlanden in de wereld, ook wel 'Local for Local' genoemd. Met de oprichting van de vestiging in Canada is het mogelijk om artikelen uit voorraad aan te bieden aan tuinbouwondernemers in Noord-Amerika. Met de aanstelling van Account Managers, Arie Alblas en Berry Blom en de overname van Kam's Growers Supply heeft de Canadese organisatie nu een solide basis om haar ambities verder te verwezenlijken.


Berry Blom, Arie Alblas en Roy Middelburg

Een jaar Royal Brinkman Canada
Het eerste jaar kan zeer succesvol worden genoemd. Roy Middelburg van Royal Brinkman: "Als ik terugkijk op het afgelopen jaar, ben ik erg trots. Het team heeft hard gewerkt en veel successen geboekt. Waar ik het meest trots op ben, is dat onze Noord-Amerikaanse klanten bij ons terugkomen. Dat getuigt van vertrouwen en waardering."

Succes en werkplezier gaan vaak hand in hand. "De tijd vliegt als je plezier hebt," zegt Arie Alblas. "En plezier in het werk hebben we zeker, dat is ook belangrijk naast het behalen van succes. Vorig jaar was ik de enige lokale vertegenwoordiger. In het verleden heb ik wel eens overwogen om te reageren op vacatures bij de Kam, omdat het bedrijf me zo aansprak. Nu heeft Royal Brinkman Kam's overgenomen en heb ik er veel leuke collega's bij gekregen."

Klantgerichtheid
Er is goed gekeken en geluisterd naar de behoeften van de klanten in de regio. In het afgelopen jaar is het assortiment verder uitgebreid, is lokale voorraad gerealiseerd en is het assortiment aangepast aan de Canadese markt. Arie Alblas: "Je bent vrij om vragen te stellen en dat hebben we natuurlijk al vaak gedaan. We denken graag mee en zoeken naar oplossingen die aansluiten bij de omstandigheden van de teler. Vorig jaar is ook gebleken dat het belangrijk is om niet in algemene zin naar de tuinbouwmarkt te kijken, maar partner te zijn van de individuele teler. Ieder tuinbouwbedrijf is uniek en het is belangrijk om producten op maat aan te bieden. Gezien de groeiende klantenkring en de tevreden reacties die we krijgen, slagen we daar goed in."

Voor meer informatie:
Royal Brinkman
info@royalbrinkman.com
www.royalbrinkman.com

 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven