Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Passie voor perfectie ontstaat natuurlijk niet in één keer"

In zaal 1 van bioscoop Pathé in Delft ging vorig jaar zomer de derde brand story van tomatenteler Schenkeveld in première. Met de brand story, nadrukkelijk geen 'gewone' bedrijfsfilm, willen de telers het bedrijf een gezicht geven en mensen binden. Op sociale media delen de telers nu ook de bloopers, want zo stellen zij in lijn met het bedrijfsmotto: "Passie voor perfectie ontstaat natuurlijk niet in één keer."


Joost Barendse, Richard Schenkeveld, Piet van der Wel en Richard Hartensveld. De directie van Schenkeveld zat afgelopen zomer met popcorn en al klaar voor de première van brand story drie.  

 

Publicatiedatum: