Huidverzorgingsmerk maakt 100% gebruik van vertical farms

Shiseido, een internationaal Japans huidverzorgingsmerk, heeft Ulé gelanceerd. Dit is haar eerste merk dat in Europa is opgezet. De luxe en bewuste huidverzorgingslijn begint met acht producten en is het geesteskind van Lindsay Azpitarte. Zij is de vice-president, new brand development EMEA, bij de Japanse beautygigant.

"Na zeven jaar in de vertical farmingsector en vier jaar sinds we de Tower Farm in Parijs hebben opgericht, ben ik trots om het project waar we de afgelopen jaren achter de schermen aan hebben gewerkt met jullie te delen," schrijft Yishai Nissan, medeoprichter van de Tower Farm en Agriteco.

Aangedreven door tuinbouw
"Ulé, dat vandaag gelanceerd is, is het eerste huidverzorgingsmerk dat aangedreven wordt door 100% lokale, vertical farming. Het is een ondernemend, innovatief en spannend avontuur binnen de Shiseido Group. We werken samen met het European Innovation Center, het Global Innovation Center, industrie-experts, etnobotanisten, innovatieve en moedige samenstellers, voedingsdeskundigen en de internationale experts op het gebied van vertical farming."

De telers zijn gevestigd in de buurt van Parijs in de Ule Eco-Farm. Ze kunnen ter plaatse exotische planten telen met behoud van hun versheid en de zuiverheid. De planten worden vervolgens koud gemalen om een extract met hoge potentie te creëren, vol moleculen en voedingsstoffen voor de beste resultaten voor de huid.

Voor meer informatie: 
Ule Beauty
hello@ulebeauty.com
www.ulebeauty.com

 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven