Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
27 september t/m 1 oktober, 's-Gravenzande

Hybride editie sla-demodagen BASF richt zich op toegevoegde waarde voor hele keten

Veredelingsbedrijf BASF organiseert dit jaar opnieuw demodagen voor slagewassen in ’s-Gravenzande. De Sla Demodagen, die worden gehouden van 27 september tot 1 oktober, bestaan dit jaar uit een combinatie van live en virtuele activiteiten, geïnspireerd door het programma van vorig jaar. Met deze hybride opzet wil BASF zijn nieuwste innovaties en markt- en consumententrends delen met klanten over de hele wereld die zelf kunnen kiezen hoe zij de Sla Demodagen willen bijwonen.  

Hoogtepunten 2021-editie 
Het programma van dit jaar bestaat uit een gevarieerd aanbod aan activiteiten:

  • Live demo Hoge Dichtheid Mechanisch Oogsten voor IJsberg & Romain en Nunhems MultiTeen Teenleaf
  • Een wandeling door het Nunhems’ Retail Assortiment: bespreek samen de specialiteiten voor conceptontwikkeling
  • Een bezoek aan Nunhems’ uitgebreide hightech sla onderzoeksfaciliteiten: een gerichte aanpak om een veranderende wereld voor te blijven
  • Ontdek sla Specialiteiten met slaconcepten Convenience en Chef’s Lettuce

Tijdens de demodagen ligt de nadruk op de toegevoegde waarde voor de hele keten in plaats van op afzonderlijke rassen, plus praktische toepassingen voor een efficiëntere en duurzamere landbouw.

Opnieuw ook digitaal 
Omdat het dit jaar mogelijk is het demoveld fysiek te bezoeken, heeft BASF besloten het evenement op locatie te organiseren. Maar in het belang van de openbare veiligheid en ten behoeve van internationale klanten, is het evenement ook online toegankelijk. Vorig jaar konden de meeste klanten niet naar het veld komen en besloot BASF het veld naar hen te brengen. Omdat BASF toch graag met zoveel mogelijk van zijn klanten in contact wil komen, is het online programma gehandhaafd.

BASF biedt gepersonaliseerde klantenbezoeken, op afspraak, om zich op elke klantbehoefte te concentreren. Dit geldt voor zowel fysieke als digitale afspraken. Klanten kunnen samen met de Nunhems sales specialist een afspraak (fysiek of digitaal) inplannen in week 39, met extra gelegenheid in week 38 en week 40. 

Ten behoeve van virtuele afspraken heeft BASF een online tool ontwikkeld om klanten een realistische demoveld-ervaring te bieden.

Door zowel live als online oplossingen te bieden, hoopt BASF met al zijn klanten goede gesprekken te voeren en hen te kunnen helpen met hun bedrijfsbehoeften.

Voor meer informatie:  
BASF Vegetable Seeds
www.nunhems.nl   

Publicatiedatum: