Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eenhapskomkommers zijn weer klaar voor het nieuwe schooljaar

Met het nieuwe schooljaar voor de deur zoeken ouders al naar verse en gemakkelijk te consumeren tussendoortjes om in de schooltas van hun kinderen te stoppen: de mini Uno Bites-komkommers van Pure Flavor bijvoorbeeld.

Deze superkleine eenhaps-komkommers zijn niet het resultaat van een verkeerd gelopen krimpexperiment op een wetenschapsbeurs. Nee, Uno Bites worden geteeld in de hightech kassen van de Canadese teler Pure Flavor en zijn volgens de telers 'de perfecte snackgroente voor kinderen om mee te nemen naar school en om als tussendoortje te nuttigen in de pauze of in de bus.'

Foto: Pure Flavor

"Ouders willen elke dag van de week gezonde groenten in de lunchbox van hun kinderen stoppen, maar ze hebben vaak moeite om handige opties te vinden", zegt vicepresident Matt Mastronardi.

Uno Bites Nano Cucumbers zijn verkrijgbaar in verpakkingen van een pond en 1,75 pond en zijn zo klein dat kinderen er gemakkelijk een handvol tegelijk van kunnen grijpen. "Met Uno Bites bieden we een voedzaam product waarvan we weten dat kinderen er dol op zijn. De verpakking is recyclebaar, maar ook hersluitbaar: kinderen kunnen direct uit de verpakking snacken."

De focus op gemaksproducten wordt ondersteund door onderzoeksgegevens van de #LoveForFresh-campagne die Pure Flavor eind 2020 op touw zette. Het merk ondervroeg honderden mensen in Noord-Amerika en ontdekte dat meer dan 88% het ermee eens is dat gemak een belangrijk aspect is bij de aankoop van gezonde snacks. 78% van de mensen zei dat ze meer gezonde snacks zouden eten als ze gemakkelijker verkrijgbaar waren.

"We willen dit schooljaar gezonde tussendoortjes beschikbaar maken voor alle ouders in het hele land", zegt Mastronardi. "We denken niet dat een gebrek aan gemak of beschikbaarheid een belemmering zou mogen vormen voor kinderen om gezond te eten, dus hebben we de productie van onze Uno Bites verhoogd om deze herfst en winter aan de toegenomen vraag te voldoen."

Chris Veillon, Chief Marketing Officer bij Pure Flavor, wil de consument ook informeren over de veelzijdigheid van elke komkommer in het assortiment van het merk. "We telen vier verschillende soorten komkommers en elk heeft specifieke smaakcombinaties, recepten en toepassingen", zegt Veillon. "Niet alle komkommers zijn gelijk. Elke komkommer is anders. Dat is wat we laten zien met alle marketinginfo die we delen."

 

Foto: Pure Flavor

Voor meer informatie:
Chris Veillon
Pure Flavor
+1 (519) 326 8444
chris@pure-flavor.com
www.pure-flavor.com

Publicatiedatum: