Wie zet het meest heerlijke én verrassende tomatengerecht op tafel? Die uitdaging gaan vijf foodbloggers, in samenwerking met het merk Prominent, de komende weken online met elkaar aan. Met als doel om de consument te laten zien dat tomaten zo veelzijdig zijn, dat je ze ieder moment van de dag kunt eten.
Tijdens de kick-off van de Tomato Times Challenge op dinsdag 8 juni, namen de deelnemende bloggers (De Hippe Vegetariër, FoodLies, The Lemon Kitchen, Heerlijke Happen en Luukskitchen) de groentekist in ontvangst. Met ieder een eigen opdracht.
De Tomato Times Challenge is onderdeel van de Tomato Times campagne, waarmee het tomatenmerk van Growers United de shoppwer vooral wil activeren op de momenten dat ze nog niet aan het eten van een tomaat hadden gedacht. Uit GFK-onderzoek blijkt namelijk dat nog lang niet iedereen weet dat een tomaat de hele dag door gegeten kan worden. En dat de inspiratie simpelweg ontbreekt.
Verrassend tomatengerecht
De foodbloggers kregen tijdens de kick-off ieder een andere opdracht mee. Bijvoorbeeld ’maak een verrassende tomaten tapas’ of ‘bedenk een lekker tomatengerecht voor bij het ontbijt’. Ze gaan hiermee de komende tijd aan de slag in eigen keuken en delen de content op hun website, Instagram, Pinterest en/of Facebookpagina.
Als winactie verloten ze onder hun volgers ook twee groentepakketten, met tomaten en andere gesponsorde producten. Zo roept het tomatenmerk Prominent nog meer mensen op om, ook naast de lunch en het diner, vaker tomaat als een gezonde start of tussendoortje te eten.
Partners van de Tomato Times Challenge zijn: De Ruiter | Bayer, BASF | Nunhems, Koppert Biological Systems, Van Iperen, LetsGrow.com, De Jong Verpakking, Lievaart Slaghuis, Royal Brinkman, Grodan, Love My Salad, Biobest, Cultilene, Powerhouse, Purple Pride, Green Diamonds, Sweet Point, PapriCo en Growers United.
Voor meer informatie:
Prominent
www.prominent-tomatoes.nl
info@prominent-tomatoes.nl