Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nick Dinkelaar: "Dankzij Ugofresh staan onze klanten direct in verbinding met onze offertes"

Suncrops Europe zet koers naar digitale ontwikkeling

Tholen - De Marokkaanse tomaten- en zachtfruitteler Suncrops gaat aan de slag met de nieuwe service-applicatie van Ugofresh om extra diensten te verlenen aan zijn klanten. Suncrops ziet dit online platform als grote toegevoegde waarde in deze hectische wereld van AGF. "In deze snelle markt, waar mutaties in assortiment, prijzen en beschikbaarheid elkaar snel opvolgen, wil je snel en accuraat geïnformeerd zijn. Straks met je Ugofresh account op je computer of via de app op je mobiel heb je altijd je groentewinkel binnen handbereik."

Suncrops heeft als oorsprong een Franse en een Marokkaanse familie die het teeltbedrijf zijn gestart. In de regio Agadir worden sinds 1989, gestart door vader en vriend, op 200 hectare tomaten (rond, vlees, pruim, cherrypruim, cocktail en cocktailtros ) geteeld en sinds 5 jaar is het areaal uitgebreid met 175 ha zachtfruit (blauwe bessen en frambozen). In Perpignan staat het hoofdkantoor voor de commercie, logistiek en supply, daarnaast zijn er twee verkoopondersteunende kantoren in Polen en Nederland waar de verkoop in Europa en ver daarbuiten wordt georganiseerd.

"Of je nu teler, groothandelaar, broker of inkoper bent, de onderhandelingen in de AGF-sector wordt hoofdzakelijk dankzij drie kanalen mogelijk gemaakt: de telefoon, het e-mailverkeer en WhatsApp. Het contact met onze klanten is van groot belang, maar wij zijn ervan overtuigd dat wij ze nog beter kunnen bedienen", verklaart Nick Dinkelaar, accountmanager van Suncrops Europe.



"De markt lijdt op dit moment enorm onder de coronacrisis. Deze crisis die we samen doormaken brengt bepaalde behoeften nog meer aan het licht: De commerciële relaties die wij onderhouden met onze klanten worden niet beperkt door de beschikbaarheid van een product en een goede prijs. Het menselijk contact is nog altijd een belangrijke bouwsteen op onze markt maar wij zijn ervan overtuigd dat wij meer service aan onze klanten moeten verlenen om ze te kunnen behouden. Onze verkopers besteden dagelijks veel tijd aan het herhalen van de steeds terugkomende taken. Ugofresh verleent met haar platform in één overzicht hierin ondersteuning voor zowel de verkopende als de kopende partij als het gaat om productinformatie, certificaten, prijzen, beschikbaarheid en nog veel meer."

"Dankzij Ugofresh, staan onze klanten direct in verbinding met onze offertes. Zij profiteren van een privéconnectie en kunnen de offertes snel bekijken voordat ze ons bellen of online bestellen. Wij houden onze traditionele prijsvergaderingen, maar daar bovenop actualiseren wij de prijzen, beschikbaarheid en productfoto's op ons Ugofresh-platform. Daarna genereert het programma in een klik een automatische e-mail met prijzen die persoonlijk verbonden zijn aan de klant in kwestie, alle klanten krijgen vervolgens tegelijkertijd een e-mail opgestuurd."

"Buiten onze offertes, stellen wij ook alle certificaten beschikbaar voor onze klanten via Ugofresh. De certificaten en analyses worden systematisch bijgewerkt. Zo worden klanten op hun wenken bediend en is men van alle AGF-gemakken voorzien", aldus Nick Dinkelaar.

Voor meer informatie:
Suncrops Europe
Thomas Ribes
thomas.ribes@suncrops.fr 
Nick Dinkelaar
nick.dinkelaar@suncrops.fr 
www.suncrops.fr 

Ugo-fresh
Mathieu van Dijk
contact@ugo-fresh.com 
www.ugo-fresh.com