Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meer inzicht in de markt voor Italiaans handelsbedrijf

UniFrutti Group, een internationale fruitleverancier, heeft aangeklopt bij Tridge voor een uitgebreide marktanalyse. Daarmee willen ze hun ambitieuze groeistrategie ondersteunen en de marktintelligentie verbeteren in verband met de afzet van groenten en fruit. 

Tridge is een wereldwijd handelsecosysteem dat gebruikmaakt van een combinatie van realtime en historische data, plus inzichten van een team marktexperts om kopers en leveranciers in de voedsel- en agrarische sector te helpen geïnformeerde en flexibele handelsbeslissingen te maken. 

De samenwerking zal UniFrutti diepte-analyses geven over trends in de AGF-markt, waaronder informatie over specifieke rassen en -categorieën over de hele wereld, zo is de verwachting. 

Als één van de grootste private groepen in de versproductsector exporteert UniFrutti meer dan vijftig miljoen kartons product per jaar. Ze zijn wereldwijd welkom in Afrika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en APAC. Grote investeringen werden gedaan in Chili, de Filipijnen en Zuid-Afrika, waar het bedrijf meer dan 14.000 hectare heeft.

Alessandro Gonzato, marktanalist bij UniFrutti Group: "Door de complexiteit van de markt is een van de grootste uitdagingen het vergaren van betrouwbare, up-to-date en vergelijkbare data over trends in vers fruit. Ons partnerschap met Tridge kan hierbij helpen. Als een internationale leverancier is het belangrijk dat we ons bewust zijn van marktontwikkelingen en beslissingen maken gebaseerd op goede data."

Hoshik Shin, oprichter en CEO van Tridge: "We kijken ernaar uit UniFrutti te steunen met onze marktdata, inzichten en op maat gemaakte rapporten. Er is op dit moment geen andere leverancier die deze mate van intelligentie of praktijkkennis kan leveren, wij verkrijgen dit door een netwerk van lokale managers."

 

Publicatiedatum: