Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Zachtfruitseizoen afgetrapt met nieuw inspiratiemagazine

Het zachtfruitseizoen gaat weer van start. En dat is normaal het moment waarop chefs en bakkers weer volop aan de slag gaan en inspiratie opdoen. Daarom lanceert Prestige nu een nieuwe editie van het Prestige inspiratiemagazine. Vol inspiratie en recepturen, zo laat FruitMasters weten.


Zachtfruit in de hoofdrol in het nieuwe Prestige magazine. © Chantal Arnts

Twee gezichten
De gevolgen van de coronacrisis zijn nergens zo groot als in de horecasector. Aan de ene kant staat een groot deel stil, maar aan de andere kant hebben banketbakkers, chocolatiers en ijsmakers het drukker dan ooit gehad. De bijzondere situatie maakt het nog steeds lastig om samen te komen en geïnspireerd te raken door de seizoenen en trends in de keukens. Des te belangrijker om de verbinding op een andere manier op te blijven zoeken.  

Het magazine

Samen groeien
De sector laat ondanks de vreemde omstandigheden zien dat creativiteit nooit stilstaat en dat er door foodprofessionals altijd gekeken wordt naar vernieuwing en perfectie. “Juist omdat Prestige altijd samen wil groeien, is het belangrijk om te laten zien waar we aan werken en waar we mogelijkheden zien om nieuwe initiatieven op te pakken”, zegt Tim Kievits, brand manager Prestige. “Chefs en bakkers halen inspiratie uit het fruit van Prestige en het is mooi om te zien dat zij met zoveel enthousiasme een teler bezoeken of aan de slag aan met ons fruit. We zijn trots dat we dát in ons magazine kunnen laten zien.”

Henk Verwoert, inkoper van Hanos, had de eer het eerste exemplaar in ontvangst te nemen uit handen van brand manager Tim Kievits.

Prestige is voor FruitMasters het kwaliteitskeurmerk waaronder voor de veiling 'uitsluitend de absolute topkwaliteit van de oogst' in aanmerking komt. 

Voor meer informatie:
FruitMasters
Deilseweg 7 
4191 NX Geldermalsen 
+31 (0)345 578 800
www.fruitmasters.com

Publicatiedatum: