Tholen - Met nog een kleine week te gaan voor de verkiezingen beginnen de AGF-specialisten die aangesloten zijn bij Business Partners in Fresh (BPF) aan hun eigen verkiezingsoffensief waarin ze meer dan duidelijk maken wat voor hen heel (vita)logisch is: Kiezen voor gezond, met aandacht voor de klant.
“Het is een mooie samenwerking van BPF die tot stand is gekomen via tele-bijeenkomsten met 20 personen. Dat is best lastig en te gezellig”, vertelt Dick Vogelaar van Look at Fresh. “De samenwerking loont. We zetten mooie acties neer en leren van elkaar.”
Het verkiezingsoffensief bouwt voort op het nieuwe concept Vitalogische keuze van Postuma AGF. In dit concept waar iedere groenteman aan mee kan doen, staan negen thema’s centraal:
- Beter dan de apotheker
- Kwaliteit en dat proef je
- Ervaring in vers / 3b. Vers uit eigen keuken
- Aandacht voor u
- Wij kiezen voor lokaal
- Uw gemak, onze zorg
- Kennis van groente en fruit
- Uw gezondheid eerst
Voor meer informatie
Dik Vogelaar
LookAtFresh/Deelen VersWarenUnique/PostumaAGF/BPF
06-53 13 22 28
FB Look At Fresh