Vanwege corona gaat consumentenbeurs Grüne Woche in Duitsland niet door. De beurs stond oorspronkelijk gepland van 21-30 januari in de Messe in Berlijn. Tomatenproducent Tasty Tom was er steevast present.
Om ervoor te zorgen dat de vaste bezoekers geen Tasty Tom hoeven te missen, wordt er dit jaar door de tomatenproducent een digitaal evenement georganiseerd. De Grüne Woche is een evenement waar Tasty Tom, als deelnemer aan het Holland Paviljoen, al sinds 2012 zich ieder jaar presenteert aan circa 440.000 consumenten.
Het Tasty Tom digitale evenement
Gedurende de periode van 21-30 januari 2021 organiseert Tasty Tom diverse activiteiten online op https://tastytom.de/gruenewoche/. Dit is de plek waar de Duitse consument zich kan laten inspireren en informeren over alles wat met de Tasty Tom tomaten te maken heeft. Van een kijkje in de kas, tot recepten, een winactie en het bestellen van tomatenzaadjes én een meet & greet met dé Tasty Tom promotor Ton Janssen.