Tijdens de eerste virtuele editie van Sunset Rocks traden niet één maar vier bekende muzikanten op en werd geld ingezameld voor de non-profitorganisatie Brighter Bites. Het evenement was een succes en er werd gul gedoneerd door sponsoren en kijkers, zo zag Mark Figueiredo, creatief directeur van Mastronardi Produce. Hij blikt terug.
"We konden meer acts regelen, meer mensen uitnodigen en uiteindelijk ook meer geld inzamelen voor Brighter Bites, terwijl we ook de belangrijke boodschappen van onze partners en sponsoren deelden. Het was dus in alle opzichten een succes."
Het exclusieve evenement Sunset Rocks bracht de hele sector samen, waarbij er ruim €170.000 werd ingezameld voor Brighter Bites. Met dit bedrag kan deze organisatie bijna 453.000 kilo, ofwel 2.400.000 porties verse AGF doneren aan gezinnen die dit het hardst nodig hebben en haar programma uitbreiden naar nieuwe gemeenten en scholen. Het was de succesvolste geldinzamelingsactie voor de organisatie sinds haar oprichting in 2012.
"Na Sunset Rock al meerdere malen te hebben bijgewoond, waren mijn verwachtingen dit jaar vrij hoog. Toch hebben Dean Taylor, Paul Mastronardi en het team van Sunset mij versteld doen staan," zegt Brighter Bites-directeur Rich Dachman. "Ik ben nog sprakeloos over het feit dat mijn favoriete artiesten meer dan €170.000 bijeen hebben weten te brengen voor de gezinnen die wij helpen."
Speciale dank gaat namens de organisatie uit naar de sponsoren PMA, Enza Zaden, Sunset, EartgFresh, Sunkist, Chelan Fresh, H-E-B, Grimmway Farms, Good Foods, Group LLC en Calavo RFG en naar alle aanwezigen die deze actie hebben gesteund.
Voor meer informatie:
Mastronardi Produce
www.sunsetgrown.com