Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Plukkruidje introduceert assortiment 'verrassende' theekruiden

"Door alles wat er om ons heen gebeurt, vinden we weleens dat we te veel zijn afgedwaald van de natuur. Vooral met eten en drinken dat we bewerken, bewerken nog eens bewerken. Terwijl de echte geur en smaak het beste bewaard blijven als we er zo weinig mogelijk gekke dingen mee uithalen. Zodat we ook zeker weten dat een hapje of een drankje veilig voor ons lichaam is.

"Zo begon Plukkruidje. Want welk product is er nu eenvoudiger dan thee? Heet water, kruiden, trekken, klaar. Thee puur natuur. Het enige wat je met die kruiden hoeft te doen, is oogsten en verpakken. Dat deden we eigenlijk al: we werken al jarenlang in de verse kruiden, maar dan vooral de kruiden bedoeld voor de keuken. Met de groeiende aandacht voor thee was het idee gauw geboren: onze kruidenplantages uitbreiden met soorten die zich perfect lenen voor de lekkerste verse thee", zo vertelt het team van Plukkruidje.

"Met Plukkruidje gaat theedrinken weer terug naar de basis. Kruiden die op een natuurlijke manier groeien, maar wel altijd constant van kwaliteit zijn. Gewassen die vrij zijn van alle stoffen die je liever niet in je kopje hebt. In de hygiëneprotocollen rond de hele productie gaan we vrij ver, tot aan medewerkers die met handschoenen aan jouw thee verpakken."

De toekomst
Joëlla Steenbergen, ERP’s nieuwe commercieel medewerker, gelooft dat het nieuwste concept 'Plukkruidje – Verrassende Verse Theemixen', deze fundamentele eisen bevatten én goed geïmplementeerd kunnen worden in het Post-Corona-tijdperk. “Hoe gek het ook klinkt, het concept is niet nieuw op de markt en er zijn vele pogingen gedaan met verschillende theemixen en er was altijd één maar. Deze pogingen hebben nooit de consistentie gehad om dit product tot een succes te maken. Plukkruidje is het gehele jaar rond te verkrijgen met dezelfde mixen, dezelfde verhoudingen, dezelfde grammen en een houdbaarheid van tenminste 14 dagen. "

“Helaas moeten we beseffen dat de wereld is veranderd, wat eerst normaal was, lijkt nu ver weg. Hoe de stand van vandaag is, zal bepalend zijn voor morgen”. zegt Raymond van der Burgh van Europe Retail Packing. "De markt van vandaag blijft sterk zoeken naar innovatieve producten welke de onderstaande fundamentele voordelen moeten bevatten: vernieuwend & toegevoegde waarde en producten die zich aan kunnen passen in de toekomst."

Plukkruidje – Verrassende theekruiden
"Plukkruidje staat voor verrassende verse kruidenmixen, oftewel dé nieuw opkomende trend. Het is gezond, hygiënisch, vegan en het is cafeïnevrij. Vijf verrassende smaakcombinaties en één traditionele smaak, maar het meest belangrijke: het smaakt fantastisch", vertelt Joëlla. "In het Post-Corona-tijdperk is het logisch dat elk type bedrijf zichzelf opnieuw moet uitvinden en goed moet nadenken over de economische verandering. Dit betekent niet dat de consument minder gaat uitgeven, maar zij verwachten meer voor hetzelfde geld. Dit is juist waar Plukkruidje op inspeelt en perfect past in het plaatje."

"Wij bieden een toegevoegde waarde op dit gebied en zijn anders dan de andere aanbieders op het gebied van verse thee. Het draagt niet alleen bij aan een goed immuunsysteem, het is ook steriel verpakt in een recyclebare verpakking. Het creëert een totale beleving en bovenal een goed gesprek aan tafel. Tevens past dit bij de trend gezond, verantwoord en vrij van toegevoegde producten. Puur, eerlijk en je helpt er een ander mee!"

“Je zit in een restaurant en bestelt verse muntthee. De ober brengt een dampende kop heet water, maar wacht er zitten geen kruiden in?!. Hij overhandigt een keurig verpakt zakje met verse kruiden. Je maakt het zakje zelf open, volledig corona proof, en stopt deze in het dampende theeglas en je ziet de kruiden tot leven komen, het water langzaam kleuren en bubbelen om de smaak op te nemen. Je neemt een slok van de thee en ervaart een smaakexplosie van gezonde, heerlijke kruiden. Dit is toch om van te genieten? Hoe fijn is het om dat moment te delen met familie en vrienden in een thuisomgeving. Als dit geen leuke gesprekken oplevert!"

Verrassende smaakjes
Bij Plukkruidje hebben we vijf smaken in ons assortiment. Uitzondering is onze verse muntthee. Maar dat is dan ook de enige thee die zonder andere kruiden erbij het allerlekkerst is. Ze smaken alle zes anders, en alle zes doen ze iets goeds voor je: voor je gezondheid, voor je immuunsysteem, voor je concentratie, voor je nachtrust en voor nog veel meer. En geen van onze mixen bevat cafeïne.

De smaken zijn als volgt:
1- Kopje Weerstand - Citroentijm, Pepermunt en Echinacea
2- Kopje Ontspanning - Citroenmelisse, Appelmunt en Slaapmutsje
3- Kopje Vitaliteit - Marokkaanse munt, Appelmunt en Onsterfelijkheidskruid
4- Kopje Energie - Groene munt, Basilicum en Pepermunt
5- Kopje Spijsvertering - Venkelkruid, Citroenmelisse, Pepermunt
6- Kopje Frisheid - gewoon Munt

Kansen
"Wij zien vanuit Plukkruidje veel kansen in de huidige markt. De vraag vanuit zowel de consument als vanuit het bedrijfsleven is enorm veranderd. Meer beleving met dezelfde prijs-kwaliteitverhouding in combinatie met een duurzame verantwoordelijke gedachtegang", besluit Joella. 

Voor meer informatie:
Joella Steenbergen
Europe Retail Packing
Tel: + 31 (0) 174 782 880
Mob: + 31 (0) 6 15 27 68 44
joella@plukkruidje.nl
www.plukkruidje.nl

Plukkruidje is a brand of Europe Retail Packing B.V.

Publicatiedatum: