Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Laat de chef-kok in uzelf ontwaken tijdens het grill-seizoen"

In de afgelopen drie maanden zijn consumenten wereldwijd gedwongen om hun leven te heroverwegen. Omdat mensen meer thuis koken, zijn ze op zoek naar grotere menu- en receptenkeuzes. "Dit dwingt mensen om creatiever te worden in de keuken. Consumenten willen ook dat verse groenten en fruit in hun dagelijkse voeding worden opgenomen," zegt Chris Veillon, hoofd marketing van Pure Flavor. "Als antwoord op deze toegenomen vraag naar meer verse groenten hebben we de Pure Flavor Craft House Collection samengesteld, die wordt ondersteund met door chef-koks geïnspireerde recepten die thuis kunnen worden gemaakt."

De Craft House Collection van gastronomische kasgroenten heeft volgens Chris 'een unieke mix van veelzijdige producten'. Dit zijn Mini San Marzano tomaten, Aurora Long Sweet Peppers, Shishito pepers en Baby Eggplants (aubergines).

Meer dan alleen de verpakking
"Het concept bevat niet alleen de merk- en productbeschrijvingen en de video's, maar ook aanwijzingen van de chef-kok. Vervolgens, aangezien het zomer is, bieden we producten die specifiek gericht zijn op het grill-seizoen. En er is een breed scala aan recepten. We creëren op deze manier een Inform-Connect-Educate (ICE) gebaseerde benadering van consumentenbetrokkenheid," zegt Chris.

"Door verder te gaan dan de verpakking kunnen we de consument niet alleen betrekken met een tot nadenken stemmende inhoud, maar zorgen we er ook voor dat we de kringloop met het product sluiten. Het gaat erom dat we op het juiste moment met de juiste mensen praten over het juiste product op het juiste kanaal. Onze digitale strategieën creëren betrokkenheid op verschillende sociale platforms om enthousiasme te creëren voor producten die aan een specifieke behoefte voldoen."

Ontworpen om aan de behoeften te voldoen
"De Craft House Collection-verpakking is speciaal ontworpen om te voldoen aan de receptvereisten die nodig zijn om een smakelijke maaltijd te maken. Het programma werd in eerste instantie begin 2019 gelanceerd met Craft House Mini San Marzano Tomatos en Aurora Long Sweet Peppers. Later in dat jaar kwam Baby Eggplants uit, gevolgd door Shishito Peppers begin 2020."

In de geest van het zomerseizoen creëerde Pure Flavor een Shishito BBQ & Oven Grill Pack dat het product verpakt in een herbruikbaar aluminium bakje. De verpakkingen zijn verkrijgbaar in 227 gr en 397 gr. 

Voor meer informatie:
Chris Veillon
Pure Flavor
+1 (519) 326 8444
chris@pure-flavor.com 
www.pure-flavor.com 

Publicatiedatum: