Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rode cherrytrostomaten vallen in de smaak

Nature Fresh Farms ziet kansen voor vaker online tomaten proeven

Omdat zij elkaar niet in levenden lijve konden ontmoeten, grepen de deelnemers aan de virtuele vakbeurs United Fresh de kans aan om zichzelf online voor te stellen. Velen kozen ervoor om een filmpje te laten zien over de geschiedenis van hun bedrijf en de belangstelling hiervoor was groot.

Een aantal bedrijven ging nog verder en organiseerde live evenementen om de deelnemers nog sterker bij de virtuele vakbeurs te betrekken waardoor deze nog interactiever werd. 


Kunstwerkjes
Eén van deze bedrijven was Nature Fresh Farms, dat een virtuele tomatenproeverij organiseerde. Onder leiding van Sarah Krzysik, PR-coördinator van het bedrijf, gaven tien panelleden hun mening over de Red Cherry on-the-Vine-tomaten van Nature Fresh Farms.

Eerst stelde Krzysik de panelleden de vraag of zij deze tomaten weleens kochten en wat hen verleidde tot het kopen van dit product. De meeste panelleden gaven aan dat de intens rode kleur, het verse aroma en de uniforme maten van de tomaten voor hen de doorslag gaven. "Ze zijn prachtig en zien eruit als kunstwerkjes," zei een panellid. Alle panelleden waren het erover eens dat de stevigheid en zoete smaak eveneens grote troeven van deze tomaten zijn. 

Alle leden van het panel kregen een doos Red Cherries on-the-Vine toegezonden om tijdens het evenement te proeven. Ze gaven commentaar over de smaak en textuur. De omschrijvingen die zij gaven liepen uiteen van 'zoet', 'niet zuur', 'verslavend' tot aan 'geweldige smaak'.

“We hadden het geluk dat we zo'n leuk en divers panel hadden dat het product tot in detail besprak, wat veel bruikbare feedback op heeft geleverd," zegt Krzysik. "De panelleden hadden een levendige discussie over alle aspecten van het product, van de smaak tot aan de kwaliteit van de verpakking. We waren blij verrast dat deze 'foodies' zelfs receptideeën uitwisselden."

Vaker online-evenementen
Nature Fresh Farms is zeer tevreden over de proeverij. "We zagen dat veel partners uit de sector deelnamen en onze panelleden vragen stelden. Aangezien dit onze eerste virtuele proeverij was, wisten we eigenlijk niet wat we konden verwachten maar we zijn erg blij met de deelname. Nu we zoveel positieve reacties hebben ontvangen, zien we mogelijkheden om vaker van dit soort evenementen te organiseren, waarbij consumenten en partners met elkaar in gesprek gaan over premium AGF," zegt Krzysik. 

De deelnemende panelleden waren:

  • Yvonne Pilon, directeur van WeTech
  • Amanda Keefer, directeur van Produce for Kids
  • Pina Ciotoli, eigenaar van Windsor Eats
  • Meg Burley, eigenaar van Blue Whale Goods
  • Dean Litster, partner/ pizzabakker van Armandos Pizza Bar
  • Edward Duffy, vader, leraar en hobbykok
  • Phillipe Octavien, manager en eigenaar van Black Magic Culinary Creations
  • Nancy Swatkow, gepensioneerd leraar en fanatiek tomateneter 
  • Chelsey Hendricksen, coach en fitnessfanaat
  • Renee Gan, voedseldeskundige, freelance communicatie- en marketingadviseur

Voor meer informatie: 
Sarah Krzysik
Nature Fresh Farms
Tel: (+1) 519-326-1111
skrzysik@naturefresh.ca
www.naturefresh.ca

Publicatiedatum: