DNA Service re-seller van FreshERP:

“Standaardoplossing FreshERP voelt als maatwerk voor de klant”

Tholen - DNA Services uit Hendrik-Ido-Ambacht is een zelfstandig IT-bedrijf met ruim 20 jaar ervaring en 25 medewerkers. Sinds kort is het bedrijf re-seller van het automatiseringspakket FreshERP als oplossing voor AGF-handels- en logistieke bedrijven. “Wij werken nauw samen met de ‘bouwers’ van Caswell, FreshERP en haar klanten. Zo neemt DNA de verkoop ter hand van FreshERP en leveren we voor FreshERP support, consultancy, hosting faciliteiten en indien gewenst een op maat gerichte oplossing”, vertelt Pim Kamstra.


Pim Kamstra

FreshERP is modulair opgebouwd en is met name geschikt voor zowel kleine als middelgrote AGF handels- en logistieke bedrijven.  “Wij voelen ons één met de klanten waarvoor wij werken. Wij houden van ons vak en lopen graag voorop bij ontwikkelingen van IT-oplossingen. Zo leveren wij standaard- en maatwerkoplossingen, die wij in de cloud aanbieden, zodat de klant daar, technisch gezien, geen omkijken naar heeft. Dat is typisch DNA. Business first!”, vertelt Pim.

Gevraagd naar de grootste trends ten aanzien van de AGF-automatisering, antwoordt Pim: “Belangrijk is als AGF-bedrijf te werken met een stabiele basisoplossing (ERP), waarbij toegankelijkheid, samenwerking en flexibiliteit van de leverancier van groot belang zijn. De markt vraagt vaak om snel in te spelen op nieuwe ontwikkelingen. Hierbij denken wij aan een onlineplatform voor leveranciers, het werken met marktstandaarden en ‘waarde toevoegen’ voor de AGF-sector d.w.z. steeds meer ‘data driven’ zijn."

"Ontwikkelingen realiseren wij bij voorkeur in samenwerking met de klant, zij weten precies hoe het in praktijk het beste werkt. Wij zullen de ideeën van de klant over procedures en werkwijzen altijd serieus onderzoeken en indien mogelijk integreren in ons pakket. Hiermee leggen wij de klant nooit een bepaalde werkwijze op, maar verrijken wij de functionaliteit van onze oplossing. Zo wordt FreshERP altijd ‘door’ ontwikkeld en geoptimaliseerd. Specifieke klantwensen zien wij in rapportages en EDI-koppelingen.

Een standaardpakket of maatwerkoplossing? “Een ERP systeem moet perfect aansluiten bij de bedrijfsprocessen van onze klanten. Deze processen verschillen per branche en klant. Wij leveren een standaardoplossing, FreshERP, die wij samen met onze klant optimaal kunnen inzetten en uitnutten. Daarmee voelt het als maatwerk voor onze klant”, besluit Pim.

Voor meer informatie:
Pim Kamstra
DNA Services B.V.
Sandelingenstraat 38b
3342 BM Hendrik-Ido-Ambacht
Tel: +31 (0) 78 65 45 777
kamstra@dnaservices.com
www.dnaservices.com


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© GroentenNieuws.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven