Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Promotie-aandeel vers gedaald met 14%

Promodruk in vers daalt stevig door coronacrisis

De coronacrisis heeft de trend, waarbij een steeds groter deel van de versomzet in promotie wordt verkocht, doorbroken. De promodruk in vers is in april stevig gedaald. De jongste cijfers van onderzoeksbureau GfK laten zien dat het promotie-aandeel van vers in periode 4 met 14 procent is gedaald ten opzichte van dezelfde periode in 2019. In periode 3 lag de promodruk juist 5 procent hoger dan een jaar eerder.

Publicatiedatum: