Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Uitbreiding en nieuw logo Duijvestijn Tomaten en LogiFour

In deze tijd waarin het coronavirus het nieuws domineert, hebben Duijvestijn Tomaten en LogiFour ook nog ander nieuws: Duijvestijn Tomaten gaat uitbreiden met circa 10 hectare kas en krijgt een nieuw logo.

Tegenover de huidige locatie aan de Komkommerweg zal deze zomer een gloednieuw kassencomplex worden gebouwd . Op deze locatie zal ook belicht gaan worden. Daarover zal Duijvestijn later meer berichten.

Met deze uitbreiding maakt Duijvestijn het bedrijf toekomstproof en daarbij past volgens de telers 'een nieuw, krachtig, eigentijds en fris logo'. "Deze combineren we met onze nieuwe en toekomstgerichte slogan: next generation growers, welke ook onze ambitie benadrukt om een nieuwe generatie te motiveren en inspireren."

Meer dan 50 jaar
Duijvestijn teelt al meer dan 50 jaar kwalitatief hoogwaardige en smaakvolle tomaten. Duurzaamheid en innovatie zijn altijd belangrijke onderdelen van de bedrijfsvoering geweest. "In de loop van de jaren hebben wij ons steeds meer gespecialiseerd in duurzame productie en in de ontwikkeling van nieuwe (tomaten)producten en gezonde voedselconcepten. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een van de meest innovatieve en duurzame tomatenkwekers van Nederland. Het nieuwe logo past bij het bedrijf dat we zijn geworden en de ambities die we hebben."

Nieuw beeldmerk
Het nieuwe logo is volgens de telers 'fris en luchtig met een strakke, witte achtergrond en twee spiraalvormen als symbool van circulariteit en verbinding'. "De gebogen vormen als eerbetoon aan het oude logo, het kroontje als referentie naar onze corebusiness. De kleuren passen bij de focus en duurzaamheidsambities van ons bedrijf."

LogiFour
Ook het verpakkingsbedrijf van Duijvestijn, LogiFour, krijgt een nieuw logo. Deze krijgt dezelfde vormen en basiskleur als het logo van Duijvestijn Tomaten, maar dan zonder kroontje en gespiegeld. Daarnaast krijgt het de frisse steunkleur azuurblauw, wat staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit.

Nieuwe huisstijl
Het nieuwe logo maakt deel uit van de nieuwe huisstijl die zowel op de fysieke locatie, als online gefaseerd wordt doorgevoerd. "We streven ernaar om de nieuwe ‘look en feel’ van Duijvestijn en LogiFour in het tweede kwartaal van 2020 zoveel mogelijk te hebben doorgevoerd. Het kan dus zijn dat zo nu en dan nog de oude logo’s voorbijkomen."

In ieder geval is de nieuwe website, met het nieuwe logo inmiddels online: www.duijvestijntomaten.nl besluit de directie het bericht, ook namens de medewerkers van zowel Duijvestijn en LogiFour. 

 

Publicatiedatum: