Sunset Sprinkles Tiny Mighty-tomaten zijn onderscheiden voor hun verpakking en branding. Het product sleepte tijdens de PAC Global Leadership Awards van dit jaar de titel 'beste nieuwe merk in de voedsel- en drankencategorie' in de wacht.
"We weten dat verpakkingen een belangrijke rol spelen om mensen over te halen gezonde en verse snackgroenten te eten en daarom besteden we altijd veel aandacht aan het ontwerp van onze productverpakkingen. We zijn enorm vereerd dat onze inspanningen door de jury zijn beloond," aldus Paul Mastronardi, directeur van Mastronardi Produce.
Sprinkles werd ontwikkeld om iets anders aan te kunnen bieden in het snelgroeiende snacktomatensegment. De branding en de verpakking in de vorm van een tomaat spreken met name kinderen sterk aan maar de verpakking bevat ook exact de juiste hoeveelheid tomaten voor het bereiden van een salade. Deze benadering is een echte doorbraak binnen het segment gebleken want de afzet van Sprinkles groeit gestaag.
Evenals alle andere producten van Sunset worden de Sprinkles-snacktomaten geselecteerd vanwege hun uitzonderlijke smaak en kwaliteit. De tomaten hebben verschillende kleuren, zijn sappig en zoet van smaak. Het product heeft al meerdere awards gewonnen, waaronder één voor de beste smaak van het International Taste and Quality Institute (ITQI) en de Produce Business Innovation Award. Sprinkles -snacktomaten zijn zowel in retail- als foodserviceverpakkingen verkrijgbaar.
Voor meer informatie:
Justine Chevalier
Sunset
Tel: +1 (519) 326-1491
Email: justine.chevalier@sunsetgrown.com
www.sunsetgrown.com