Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Uitbreiding maaltijdbox Marley Spoon in Zweden

Meer keuze in recepten moet Zweedse consument aantrekken

Marley Spoon breidt uit naar Zweden met haar maaltijdboxen. Marley Spoon, een van oorsprong Duits bedrijf, is naar eigen zeggen de eerste maaltijdboxaanbieder die de Zweedse consument wekelijks de keuze uit 20 recepten geeft.

De recepten worden aangeboden in de volgende categorieën: 'Vlees & Vis', 'Vegetarisch & Veganistisch', 'Kindvriendelijk', 'Binnen 30 minuten' en 'Gezonde keuze'. Klanten krijgen alle ingrediënten vers en samen met de receptkaarten thuisbezorgd.

Marley Spoon wil koken makkelijk maken. De startup neemt het plannen en boodschappen doen uit handen, verpakt de ingrediënten en bezorgt dit samen met de receptkaarten in een maaltijdbox bij de consument thuis. De box bevat zorgvuldig uitgekozen ingrediënten in exact de juiste hoeveelheden, waar mogelijk van biologische telers afkomstig. Zo garandeert de maaltijdboxaanbieder dat er meer tijd overblijft om te koken met familie en vrienden, terwijl voedselverspilling wordt vermeden.

Fabian Siegel, CEO en oprichter van Marley Spoon: "Wij zijn ontzettend blij om Marley Spoon te lanceren in Zweden, de plek waar het concept van de maaltijdbox is ontstaan. We hebben ons als doel gesteld om in Zweden een product aan te bieden dat miste in de markt: een maaltijdbox met een grote keuze aan recepten, die klanten meer flexibiliteit geeft. Met verse ingrediënten en inspirerende recepten tillen we het alledaagse koken naar een hoger niveau en bieden we tegelijkertijd een duurzaam alternatief aan voor het winkelen in de supermarkt". 

Publicatiedatum: