Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AGF Monitor week 46

Het meest in het oog springend is deze week de duikvlucht van Plus, tot onder het niveau van Picnic en Jumbo, daarmee Albert Heijn achterlatend als formule met het hoogst geprijsde mandje met AGF-hardlopers. Jumbo is overigens de enige formule waar de prijs van het mandje deze week stijgt. De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule komt uit op 16% (een procentje minder dan vorige week).

Publicatiedatum: