Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Alle online orders van alle platforms samen in één systeem

Startup Order-Catch brengt online bestellingen samen

Een nieuwe systeem van de Nederlandse startup Order-Catch brengt alle bestellingen van alle platforms, inclusief de eigen website, samen in één centraal overzicht op hun computer, tablet en kassa. Daarmee kunnen restaurants online bestellingen voor het bezorgmaaltijden sneller en efficiënter verwerken, aldus Order-Catch.  

Nu zijn restaurants veel tijd kwijt aan het aannemen van online bestellingen. Die komen via allerlei verschillende kanalen en platforms binnen. Zaken hebben hiervoor soms drie of meer verschillende tablets en computers op de balie liggen, wat soms leidt tot vertraging of fouten bij het overtypen in een ander systeem. "In de bezorgwereld is tegenwoordig elke seconde belangrijk. Alle vertraging gaat ten koste van de tijd dat je een maaltijd kunt bereiden of bezorgen", licht Rolf van Alten van Order-Catch toe.

Softwareoplossing
Order-Catch schiet horecaondernemers te hulp met een softwareoplossing die tijd bespaart en meer geld oplevert. Order-Catch verzamelt alle online bestellingen en stuurt die door naar één tablet of computer en wanneer mogelijk ook naar de kassa. Daarmee wordt het hele bestelproces gestroomlijnd, is overtypen overbodig en wordt geen bestelling meer gemist. De startup heeft uitgerekend dat het nieuwe systeem een gemiddelde restauranthouder en het personeel 136 uur per jaar kan besparen.

Restaurants in Nederland, Duitsland en de UK hebben al interesse getoond in het nieuwe systeem. Het systeem is ook toe te passen bij het online bestellen via de menukaart door gasten in het restaurant. Die orders worden geïntegreerd in het systeem en komen op hetzelfde centrale kanaal binnen.

Groeiende markt 
De markt voor het thuisbezorgen van maaltijden groeit de laatste jaren hard. Uit cijfers van het FoodService Instituut Nederland (FSIN) blijkt dat er in 2018 3,2 miljard euro in omging: een stijging van ruim 20 procent ten opzichte van 2018. Dit jaar verwacht het FSIN dat de omzet met 5,9 procent stijgt tot 3,8 miljard.

Voor meer informatie:
Order Catch
E: info@order-catch.com    
W: www.order-catch.com/nl/ 

Publicatiedatum: