Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Coop presenteert vernieuwde AGF-afdeling

Vorige week heeft Coop op de eindejaarsbeurs aan haar ondernemers de vernieuwingen voor de komende tijd gepresenteerd, zo meldt Levensmiddelenkrant. De beurs was ingedeeld per eetmoment, waarmee de supermarktketen duidelijk maakt dat ze "net als de consument" vanuit eetmomenten in plaats van productgroepen wil denken. Ook gaat Coop de brood- en AGF-afdeling aanpakken. 


De huidige AGF-afdeling van Coop

Op de AGF-afdeling hebben smaakmakers als uien, knoflook en rode peper meer ruimte gekregen en brengt de keten verse en houdbare producten samen die de consument moeten helpen om een maaltijd samen te stellen. De supermarktketen ziet ook een duidelijke vraag naar convenienceproducten en wil daarop inspelen door de consument direct bij binnenkomst "te inspireren en te helpen". 

Lees hier het hele artikel in Levensmiddelenkrant.

Publicatiedatum: