Terwijl Pure Flavor hun areaal met traditionele kasproducten als tomaten, paprika's, komkommers en aubergines seizoen na seizoen blijft vergroten, komt de teler nu jaren van onderzoek en ontwikkeling ook met een nieuwe cherrytrostomaat: RedRoyals. Het nieuwe concept wordt gepresenteerd op de PMA Fresh Summit in Anaheim, Californië op 18 en 19 oktober.
"We zijn blij dat we een nieuwe variëteit op de markt kunnen brengen," zegt Jamie Moracci, directeur. Nadat het team consumententrends en tientallen variëteiten had onderzocht en smaaktesten had gedaan, hebben ze een variëteit geselecteerd met een intense, zoete en onmiskenbare smaak.
Pure Flavor is ook bezig met het ontwikkelen van extra producten om hun aanbod van merkproducten op de markt dit jaar te versterken. Het bedrijf werkt samen met telers, zaadveredelaars en detailhandelaren om nieuwe items op de markt te brengen. De volgende producten zullen te zien zijn op de Fresh Summit: RedRoyals cherrytrostomaten, Mini Munchies tomatensnackzakjes, biologische Sangria Medley-tomaten, The Craft House Collection, Stingrays-pepers, '3'-zoete snacktomaten, SNACK+
"Het is een fantastisch jaar om nieuwe producten en merken te lanceren en we kijken ernaar uit om ze te tonen op de Fresh Summit in Anaheim, stand 4451 en in de tentoonstellingen met nieuwe producten," zegt Chris Veillon, hoofd marketing.
Voor meer informatie:
Chris Veollon
chris@pure-flavor.com
www.pure-flavor.com