Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Opleidings- en personeelsspecialist Jeroen Verweij:

"Imago glastuinbouw zit in de lift"

Marketeers in de agrarische wereld zijn dun gezaaid, terwijl het imago van de sector flinke stappen voorwaarts maakt, stelt Jeroen Verweij, opleidings- en personeelsspecialist.

Niet iedereen beseft dat de agrarische sector van grote betekenis is voor de Nederlandse economie. Dat geldt voor eigenlijk alle divisies, dus ook de glastuinbouw, het hoofdthema waar Jeroen Verweij zich om bekommert. “Wij zijn dagelijks bezig om mensen in en mensen buiten de sector enthousiast te houden en te krijgen voor het werk in de glastuinbouw. Met name doordat mensen niet bekend zijn met de kansen die de sector te bieden heeft, staat de glastuinbouw vaak niet bovenaan de lijstjes met bedrijven waar mensen willen gaan werken. Bovendien speelt de schaalvergroting binnen de branche van de laatste tien jaar een belangrijke rol bij de behoefte aan nieuwe mensen.”

Lees verder op Analyse Nederland

Publicatiedatum: