Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fruberica in How it's done:

"We willen de consument constant blijven verrassen met nieuwe kasgroenten"

Al sinds 1999 is Fruberica actief als ketenpartner in de AGF-sector. "Onze klanten zijn retail, industrie, groothandel, exporteurs en horeca", vertelt Michael Holslag managing director van Fruberica in How it's Done. "We willen de consument laten zien hoe complex de keten is."

In de aflevering van afgelopen zaterdag is het RTL-programma op bezoek bij kasgroentenimporteur Fruberica. Het bedrijf is zowel gevestigd in Nederland als in het Spaanse Almeria. "Almeria is uitermate geschikt als glasteeltgebied door het klimaat. Hierdoor is het gebied uitgegroeid tot het grootste glasteeltgebied van Europa", aldus Michael. 

"Om de consument constant te blijven verrassen met nieuwe producten, zijn we altijd opzoek naar nieuwe producten, rassen en variƫteiten", vertelt accountmanager Vincent Roeleveld. "Daarnaast staat kwaliteit erg hoog in het vaandel en wordt er veel aandacht besteed aan het verpakken."

"We hebben sinds een aantal jaren een 5-star Premium Line opgezet en hebben 30 verschillende producten lopen in deze verpakking. De verpakking bestaat uit een neutrale ketendoos, die onafhankelijk is van een leverancier of een merk", vervolgt Vincent. 

De kasgroenten van Fruberica gaan naar klanten in Nederland, maar belanden via exporteurs ook in Europa, Midden-Oosten, Noord-Amerika en het Caribisch gebied. 

Blauwebessenteler Sil Moonen en Nautilus Organic waren ook te zien in de aflevering van How it's Done. Meer informatie over deze bedrijven volgt in de nieuwsbrief van morgen. 

 

Fruberica 19HiDS6 Afl. 02 V2 from Dutch Content Productions on Vimeo.

Voor meer informatie: 
Fruberica 
Handelscentrum Westerlee
Jogchem van der Houtweg 21
2678 HA De Lier
+31 (0)174 523 890
fruberica@fruberica.nl 
www.fruberica.nl



Publicatiedatum: