Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rijk Zwaan introduceert nieuwe meloenen en snackgroenten voor Aziatische markt

‘Asian Jewels’ is een nieuwe range van meloenen die Rijk Zwaan speciaal selecteerde voor de Aziatische markt. Op de Asia Fruit Logistica lanceert het groentenveredelingsbedrijf deze nieuwe range van kwaliteitsmeloenen. Een andere innovatie biedt Rijk Zwaan met een nieuw snackmerk: een compleet concept voor de groeiende markt van gezonde snacks wordt geïntroduceerd tijdens de beurs.


 
Voor de dertiende keer neemt Rijk Zwaan deel aan deze beurs, die plaatsvindt van 4-6 september in Hong Kong. Net als vorig jaar is op de stand een grote verscheidenheid aan snackgroenten te zien: snoeptomaten, komkommertjes, minipaprika’s en vele andere groenten. In en buiten Azië kiezen consumenten steeds vaker voor snackgroente om hun dag een gezonde boost te geven.

Het nieuwe snackmerk speelt in op verschillende eetmomenten, bijvoorbeeld op school, in de auto of op het vliegveld. Het concept kan retail- en foodservicepartners inspireren om deze categorie samen met Rijk Zwaan verder te ontwikkelen.

Asian Jewels
Rijk Zwaan presenteert nog een andere innovatie op de Asia Fruit Logistica: ‘Asian Jewels’. Het omvat drie typen kwaliteitsmeloenen voor de premium markt. De eerste is Golden Emerald, een goudgekleurde meloen die een zoete smaak combineert met een goed schapleven. De tweede is de Silky Pearl met een stevige bite en een extreem zoete smaak. De derde is Silver Coral, wat in Azië een bekend type is: een stevige netstructuur van buiten, extreem sappig van binnen. Samen komen deze groene en oranje meloenen tegemoet aan de wensen van de kritische Aziatische consument.

Partner in category management
Op de beurs gaat het groentenveredelingsbedrijf graag het gesprek aan met Aziatische ketenpartners over de ontwikkeling van het groentenschap. Rijk Zwaan deelt smaak- en consumentenonderzoek met telers, groentenverwerkers en retailers en speelt een actieve rol in categorymanagement, positionering, promotie en verpakking. Met als doel gezamenlijk de markt voor groenten verder te ontwikkelen onder het motto ‘Sharing a healthy future’.

Rijk Zwaan nodigt pers, klanten en relaties van harte uit om een bezoek te brengen aan de Asia Fruit Logistica op Hall 5, stand T08. Lees meer over het event.

Voor meer informatie:
Rijk Zwaan
info@rijkzwaan.com
www.rijkzwaan.com

Publicatiedatum: