"Ik werkte altijd in de tuinbouw en dat vond ik superleuk, dus ik dacht ik wil daar wel wat mee blijven en doen", vertelt Fleur in het vijfde deel van de vlogserie Vlog uit de Kas.
Sinds twee maanden heeft ze een bijbaan op de online marketingafdeling bij Royal Brinkman. Ze richt zich vooral op de kennisbank. In de onderstaande vlog vertelt ze wat ze daar precies voor doet.
Zeven jongeren met een bijbaan in de glastuinbouw vloggen deze zomer in Vlog uit de Kas, seizoen 2 over hun werkdag. Wat zijn de werkzaamheden? Waarom kiezen ze voor een vakantiebaan in de kas? En welke loopbaankansen biedt de glastuinbouw voor hun toekomst?
Met de vlogs wil Glastuinbouw Nederland meer jongeren verleiden om te gaan werken in de glastuinbouw. Jongeren motiveren en inspireren andere jongeren voor het werken in de glastuinbouw.
#vloguitdekas is te volgen via www.vloguitdekas.nl, YouTube, Instagram, Twitter of Facebook! Volgende week wordt seizoen 2 van deze zomer afgesloten met vloggers Hieke en Annique (beide 17). Zij werken bij Pligt Professionals.