The Greenery lanceert deze maand een nieuw, digitaal klantenportaal ‘Mijn Greenery’. Het dagelijks leveren van verse groente en fruit aan klanten in heel Nederland is een proces, waarbij veel informatie uitgewisseld wordt tussen kopers en verkopers. Vragen over transacties werden tot nu toe via de telefoon en e-mail door het bedrijf beantwoord. Met deze nieuwe service kunnen klanten van The Greenery nu in een oogopslag de antwoorden op al hun vragen online vinden.
Krijg meteen een eerste indruk van Mijn Greenery:
Mijn Greenery from The Greenery on Vimeo.
Realtime inzicht
Klanten krijgen voortaan op één plek, online toegang tot alle statusinformatie van geplaatste orders, afgesproken prijzen, logistieke afspraken, orderbevestigingen, transportnummers, statussen, facturen, maar ook het aanvragen van certificaten. “Door realtime inzicht in orders en leveringen te geven zorgt The Greenery ervoor dat klanten zich nog meer kunnen focussen op hun belangrijkste werkzaamheden, het verhandelen van AGF producten”, vertelt product owner Angelique Lambert.
Digitale visie
In 2018 heeft The Greenery een visie ontwikkeld die past bij de rol als digitale ketenregisseur. Deze visie omvat onder meer het digitaliseren van huidige processen, de klantervaring en het ontwikkelen van nieuwe digitale verdienmodellen. Deze visie borduurt voort op verschillende eerdere initiatieven van The Greenery, zoals de implementatie van SAP, de pilot met de Verse Oogst Box en het nieuwe Telersportaal 'GreenChain'. Door met een digitale mindset vanuit de customer journeys te werken, worden nieuwe digitale oplossingen en business modellen ontwikkeld. Daarnaast worden bestaande bedrijfsprocessen gedigitaliseerd. Voor de verdere implementatie wordt ook geïnvesteerd in kennis en (data)systemen, waardoor The Greenery besluitvorming in toenemende mate kan baseren op basis van of ondersteund door algoritmes.
Kijk voor meer informatie over Mijn Greenery op www.thegreenery.com/mijngreenery.