Vorig jaar zomer is het je vast niet ontgaan: enthousiaste vakantiekrachten in de glastuinbouw die onze sector al vloggend op de kaart hebben gezet door jonge kijkers een dag mee te nemen in de kas. Voor deze zomer is Glastuinbouw Nederland nog op zoek naar een aantal vloggers. Werkt die aanstekelijke vlogger met groene vingers bij jou op het bedrijf?
"Voor een representatief beeld van de sector zijn wij op zoek naar meerdere vloggers binnen verschillende bedrijven. Neem een kijkje op www.vloguitdekas.nl voor de vlogs van vorig jaar."
Wat is precies de bedoeling?
De vlogger maakt in de periode van 11 juli tot en met 22 augustus een korte vlog van zo’n drie minuten over zijn of haar belevenissen in de kas. Dit kan productiewerk zijn, maar heb jij een scholier die ondersteunt op kantoor, in de verkoop of de machines onderhoudt, dan laten we dat ook graag zien. De vlog moet leeftijdsgenoten enthousiast maken voor een carrière in de glastuinbouw. Hoe creatiever, hoe beter.
"Uiteraard helpen wij waar nodig met instructies en tips. Ook verzorgen wij de eindmontage van de vlog. Van jou als ondernemer vragen we alleen om rond te kijken in je bedrijf wie dit zou kunnen en om hem/haar de ruimte en tijd te geven om (ongeveer) een dag te vloggen."
Wie gaat jouw bedrijf én de sector op de kaart zetten?
Wij verspreiden de vlogs via verschillende kanalen en vragen jullie om ze verder te verspreiden via jullie social media-kanalen. Ontvangen jullie de meeste likes en shares? Dan gaan jullie met 10 collega’s waterskiën! De vlogger krijgt zelf bovendien een bonus van 50 euro als beloning.
Klik hier voor meer informatie en aanmelden.
Bron: Glastuinbouw Nederland