Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bonnysa lanceert verse gazpacho

Tijdens de PLMA beurs, die op 26 en 27 mei in Amsterdam werd gehouden, heeft Bonnysa nieuwe producten gepresenteerd. Voor het Spainnovation onderdeel van de beurs heeft zij voor de gazpacho uit de 'la Gazpachera' reeks gekozen vanwege hun samenstelling en versheid en vanwege het feit dat de producten geen toegevoegde- of conserveringsmiddelen bevatten. 

De producten worden door het bedrijf aangeprezen met de slogan 'het is altijd beter het leven vers te nemen', waarmee wordt benadrukt dat zowel de ingrediĆ«nten als de bewerking van het product haar versheid garanderen. Tomatensap, gazpacho, salmorejo, gedroogde tomaat, spreads... een reeks producten zonder conserveringsmiddelen, kleurstoffen of toegevoegde suikers. 

De guacamole, die in alle filialen van de Lidl in Spanje en in sommige filialen elders in Europa wordt verkocht, is een ander product dat veel aandacht trekt, omdat het erg smakelijk is en alleen natuurlijke ingrediĆ«nten bevat. De overige guacamole die op de markt wordt gebracht heeft meestal deze kenmerken niet. 

De PLMA beurs is een van de grootste evenementen ter wereld waar zowel retailers als grote productiebedrijven bij elkaar komen om hun keuze te maken uit private labelproducten. 

Voor meer informatie:
Manuel Escoda, marketing en communicatie
Bonnysa Agroalimentaria
manuelescoda@bonnysa.es 

Publicatiedatum: