Bonnysa lanceert verse gazpacho

Tijdens de PLMA beurs, die op 26 en 27 mei in Amsterdam werd gehouden, heeft Bonnysa nieuwe producten gepresenteerd. Voor het Spainnovation onderdeel van de beurs heeft zij voor de gazpacho uit de 'la Gazpachera' reeks gekozen vanwege hun samenstelling en versheid en vanwege het feit dat de producten geen toegevoegde- of conserveringsmiddelen bevatten. 

De producten worden door het bedrijf aangeprezen met de slogan 'het is altijd beter het leven vers te nemen', waarmee wordt benadrukt dat zowel de ingrediënten als de bewerking van het product haar versheid garanderen. Tomatensap, gazpacho, salmorejo, gedroogde tomaat, spreads... een reeks producten zonder conserveringsmiddelen, kleurstoffen of toegevoegde suikers. 

De guacamole, die in alle filialen van de Lidl in Spanje en in sommige filialen elders in Europa wordt verkocht, is een ander product dat veel aandacht trekt, omdat het erg smakelijk is en alleen natuurlijke ingrediënten bevat. De overige guacamole die op de markt wordt gebracht heeft meestal deze kenmerken niet. 

De PLMA beurs is een van de grootste evenementen ter wereld waar zowel retailers als grote productiebedrijven bij elkaar komen om hun keuze te maken uit private labelproducten. 

Voor meer informatie:
Manuel Escoda, marketing en communicatie
Bonnysa Agroalimentaria
manuelescoda@bonnysa.es 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© GroentenNieuws.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven