De Moederdag-actie waarbij consumenten een Wellness-pakket met een Rituals giftset en uniek oogmasker van Tasty Tom konden winnen, is een groot succes geworden. "De reden dat dergelijke acties in samenwerking met de AGF groothandel worden geïnitieerd en afgestemd op de groentespeciaalzaken is om hen te ondersteunen door voor activiteit in de winkel te zorgen. Doordat er jaarlijks dit soort verrassende acties worden gedaan, wordt het voor de consument herkenbaar en maakt het voor de specialist makkelijker om de actie goed weg te zetten", aldus Ine van Kleef, Marketing Manager bij Unigrow.
Britt Bouwmans bij Miranda’s Groenten & Fruit in Gemert
Van 1 april tot 1 mei was het mogelijk om te sparen bij de ruim 90 deelnemende groentespeciaalzaken, klant bij Gebrs van Aarle. Bij aankoop van elke tros Tasty Tom tomaten ontving de consument een sticker. Bij een volle spaarkaart (5 stickers) maakte deze kans op het Wellness-pakket. Bij elke deelnemende groentespeciaalzaak was het prijs.
Ine van Kleef, Marketing Manager: "Het is elk jaar weer een uitdaging om een pakket samen te stellen dat het publiek aanspreekt. Dit Wellness-pakket bestaat naast een Rituals giftset en een uniek Tasty Tom oogmasker, uit een tros tomaten, een set slippers, douchepuff, canvastas en Kempische kruidenmix van SMAAKGeheimen. Graag wil ik de deelnemende groentespeciaalzaken en AGF groothandel Gebrs Van Aarle danken voor de samenwerking. Samen hebben we deze actie tot een succes gebracht.” Prijswinnares Marjo Sluis bij Eet-Idee Quaedvlieg in Heerlen
Voor meer informatie
Unigrow
Ine van Kleef
Peeldijk 6a
5741 PC Beek en Donk
T.:+31 06 13670183
i.vankleef@unigrow.eu
www.unigrow.eu / www.tastytom.nl