Tomatoworld wil de wereld en de mens gezonder maken
De missie van Tomatoworld voor de komende drie jaar luidt dan ook: "We maken de mens en de wereld gezond(er) door onze gezonde, smaakvolle en duurzaam geteelde producten."
Deze missie wil Tomatoworld uitdragen met visionaire partners die begrijpen dat samen ondernemen noodzakelijk is. Partners brengen hun kennis en expertise in om aan de hand van de thema's : Duurzaam - Gezondheid - Smaak - Vers te komen tot een matrix van producten die beschikbaar kan worden gesteld aan de doelgroep en vanzelfsprekend met elkaar kan worden gedeeld.
Gezamenlijk de missie vormgeven en uitdragen met Tomatoworld als platform en fysieke locatie om bezoekers te ontvangen, te leren en te inspireren is de uitdaging voor de komende drie jaar. Inmiddels hebben de volgende bedrijven zich als partner voor de nieuwe periode bij Tomatoworld aangesloten:
BLGG Agro Xpertus, BasF, Cultivation Systems, Eminent Food, Forteco, The Greenery International, Greenco, Grodan, Koppert biological Systems, Koppert Cress, Nickerson Zwaan, Nunhems, Ocap, Priva, Rabobank, Rijk Zwaan, Syngenta Seeds, Sakata Seed, Van Vliet Contrans, Wageningen UR, Westland Infra, WPK
Verkade Klimaat, ministerie van EZ en Tokita Seed zijn nog aangesloten uit hoofde van lopende contracten.
Bron: Tomatoworld