Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Toename van de logistieke en productiekosten

Grodan ziet zich genoodzaakt tot prijsverhoging

Vandaag, 12 april, kondigt Grodan, onderdeel van de Rockwool Group, een prijsverhoging aan. In de afgelopen periode piekte de economische groei en dit ging gepaard met een toename van de wereldwijde inflatie. Als gevolg hiervan ervaart het bedrijf hogere kosten bovenop de ervaren kostenstijgingen van het voorgaande jaar. Vooral in logistiek en productie waren de prijsstijgingen extreem.

Hub Janssen, Managing Director Grodan: "Het is ons doel om de beste prijs-kwaliteitverhouding te leveren en om prijsfluctuaties zo veel mogelijk te voorkomen. We implementeren voortdurend proces- en bedrijfsefficiëntie om prijsstijgingen te compenseren zonder in te boeten op onze kwaliteits- en servicestandaarden. We hebben nu een punt bereikt waarop we onze prijs echt moeten aanpassen om de gemaakte stijgingen te compenseren. Als gevolg hiervan zullen we een prijsverhoging moeten onderhandelen met onze klanten."

Hub vervolgt: "Tegelijkertijd zullen we ervoor zorgen om een ​​duurzame leverancier voor onze klanten te blijven in het leveren van de best-in-class groeimedia-oplossingen. Ondertussen zullen we streven naar een stabiel prijsbeleid, waarbij grote prijsfluctuaties zo veel mogelijk worden vermeden."

Voor meer informatie:
Grodan
www.grodan.nl
info@grodan.nl

Publicatiedatum: