Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Woerden, 21 maart

Ledenbijeenkomst GroentenFruit Huis: Consument & Retail Nederland, Duitsland en Polen

Op donderdag 21 maart a.s. organiseert GroentenFruit Huis de ledenbijeenkomst Consument & Retail Nederland, Duitsland en Polen. Duitsland is met een aandeel van bijna 40 procent veruit de belangrijkste exportmarkt voor Nederland. Met recht dus een markt om inzichtelijk te hebben. Vijfde afzetmarkt is Polen met mooie groeicijfers, maar over het Poolse consumptiegedrag is weinig bekend. Daar komt op donderdag 21 maart verandering in. Naast een actueel beeld op de Nederlandse thuismarkt komen de ontwikkelingen en kansen in Duitsland en Polen aan bod. Hoe ziet het consumptiegedrag verse groenten en fruit eruit van 138 miljoen consumenten en hoe kunnen Nederlandse handelsbedrijven kansen verzilveren?

De bijeenkomst start om 14.00 uur en vindt plaats in Woerden

Sprekers:
Saskia Smulders (GfK NL)
De strijd om de gehaaste Nederlander
Marleen Onwezen (WUR)
Consumptiegroei West-Europa door andere eetmomenten
Wilco van den Berg (GroentenFruit Huis)
Veranderingen koopgedrag Duitsland
Magdalena Zimna (GfK Polen)
De Poolse consument van groenten en fruit

Deze bijeenkomst is alleen voor leden van GroentenFruit Huis
Meer informatie en aanmelden

 

Publicatiedatum: