Op donderdag 21 maart a.s. organiseert GroentenFruit Huis de ledenbijeenkomst Consument & Retail Nederland, Duitsland en Polen. Duitsland is met een aandeel van bijna 40 procent veruit de belangrijkste exportmarkt voor Nederland. Met recht dus een markt om inzichtelijk te hebben. Vijfde afzetmarkt is Polen met mooie groeicijfers, maar over het Poolse consumptiegedrag is weinig bekend. Daar komt op donderdag 21 maart verandering in. Naast een actueel beeld op de Nederlandse thuismarkt komen de ontwikkelingen en kansen in Duitsland en Polen aan bod. Hoe ziet het consumptiegedrag verse groenten en fruit eruit van 138 miljoen consumenten en hoe kunnen Nederlandse handelsbedrijven kansen verzilveren?
De bijeenkomst start om 14.00 uur en vindt plaats in Woerden
Sprekers:
Saskia Smulders (GfK NL)
De strijd om de gehaaste Nederlander
Marleen Onwezen (WUR)
Consumptiegroei West-Europa door andere eetmomenten
Wilco van den Berg (GroentenFruit Huis)
Veranderingen koopgedrag Duitsland
Magdalena Zimna (GfK Polen)
De Poolse consument van groenten en fruit
Deze bijeenkomst is alleen voor leden van GroentenFruit Huis
Meer informatie en aanmelden