Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Sudlac:

"Recordaantal orders vraagt om bedrijfsaanpassing"

Na een periode van 10 jaar ononderbroken groei heeft Sudlac de productie- en logistieke activiteiten geherstructureerd om aan de vraag te kunnen voldoen en de dienstverlening te verbeteren. Het doel: het volume van de voorraad producten verdrievoudigen

Michael Reynal, site manager verantwoordelijk voor de ontwikkeling, legt uit: "Doordat we in het seizoen 2018 een recordaantal orders kregen te verwerken, merkten we dat er enkele dingen waren die we konden verbeteren en optimaliseren. We moesten blijven inspelen op onze groei en tegelijkertijd de kwaliteit van onze dienstverlening aan onze partners versterken."

Sudlac heeft daarom een actieplan opgesteld: "We plannen onze productie beter en hebben het aantal medewerkers verdubbeld, zodat we in twee ploegen kunnen werken en aanzienlijk meer producten kunnen voorbereiden voor transport. Tegelijkertijd zijn we een partnerschap aangegaan met 5 externe logistieke dienstverleners voor de opslag van onze producten."

De tijd tussen klantorder en levering verkorten 
Sudlac heeft bewust gekozen om strategische locaties om de opslag uit te breiden, omdat de producten zo dichter bij de belangrijkste markten gebracht kunnen worden. "Door de variabele klimaatomstandigheden hebben telers, loonwerkers en distributeurs behoefte aan flexibelere levertijden. Tegelijkertijd wordt de markt van het wegvervoer in Europa steeds ingewikkelder. Daarom hebben we gekozen voor geografisch strategisch gelegen opslaglocaties om de tijd tussen klantorder en levering te verkorten."

De traceerbaarheid van producten optimaliseren
Tijdens dit verbeteringsproces introduceerde Sudlac ook strengere kwaliteitscontroles, terwijl ook de traceerbaarheid van haar producten werd geoptimaliseerd. Michael Reynal: ā€¯Hierdoor kunnen we de service voor onze klanten beter ondersteunen en onze reactiesnelheid verhogen.

We zijn meer dan alleen een eenvoudige schermmiddelen fabrikant. Dienstverlening staat bij ons hoog in het vaandel en de klantenservice staat bij ons centraal, met als doel onze distributeurs de best mogelijke support te bieden bij hun ondersteuning aan telers die onze producten gebruiken. Al onze producten worden zorgvuldig geanalyseerd voordat ze onze fabriek verlaten en van elk product wordt een monster 3 jaar lang bewaard, zodat het op verzoek kan worden geanalyseerd."

Voor meer informatie:
Sudlac Export
Stationsweg 31
1441 EJ Purmerend
+ 31 (0)299 792 005
export@sudlac.com 
www.sudlac.com 

Publicatiedatum: