

Groentenburger
Ook in de aandacht dit jaar stond de groentenburger. "Deze hebben we vorig jaar geïntroduceerd, maar dit keer in een groter formaat. De burger was eerst kleiner en zag je amper meer op het broodje liggen. Daarom hebben we hem groter gemaakt. De groentenburger bevat voornamelijk prei en wortel. Het is een gezond alternatief voor een 'gewone' snack. Met het uiterlijk van een hamburger zijn kinderen sneller te overtuigen en leren ze op een leuke manier groenten eten."

Culinaire adviseurs
Heidi geeft aan dat horeca een zeer belangrijke afnemer is voor Ardo. "We investeren veel in deze doelgroep. Zo werken we met eigen culinaire adviseurs die koks begeleiden bij het gebruik. Luisteren en helpen is bij deze afnemers essentieel. Daarnaast merken steeds meer horeca-ondernemers dat ze door het gebruik van diepvriesgroenten veel kosten besparen. In de horeca is men altijd op zoek naar oplossingen voor de stijgende kosten van personeel en handarbeid die daarmee samenhangt. Diepvriesgroenten zijn hier een mooi alternatief voor. Ik verwacht wel dat onze producten wel altijd op blijven boksen tegen vers. Daarom blijven we herhalen dat diepvriesgroenten ook vers worden ingevroren."
Heidi Goovaerts (rechts) samen met de professionele kok Peter De Wandel in de stand tijdens Horeca Expo
Voor meer informatie:
Heidi Goovaerts
Ardo
Wezestraat 61
8850 - Ardooie - België
Tel: +32 - 51310621
Fax: +32 - 51305997
www.ardo.com