Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Vitensa kiest voor Service-IT Nitea

Na arbeid ook onderhoudswerkzaamheden registeren

Vitensa, specialist in het telen en verpakken van snoeptomaatjes, is al een tijd op zoek naar een onderhoudssysteem. Vitensa maakt al jaren intensief gebruik van Work-IT software voor zowel Teelt als Verpakken.

Geert Visker van Vitensa heeft tijdens de jaarlijkse Nitea-gebruikersdag deelgenomen aan een informatiesessie over Service-IT, de Work-IT module voor de technische dienst. Direct na deze sessie was Geert erg enthousiast over de module en inmiddels heeft ook een vervolgpresentatie plaatsgevonden.

Waarom Service-IT?
Deze module, inclusief app voor smartphones en tablets, wordt gebruikt voor het registeren en regisseren van allerhande service- en onderhoudswerkzaamheden binnen grote en kleinere organisaties. In Service-IT kunnen objecten –en relaties hiertussen- worden vastgelegd, dit is de basis waarop bijvoorbeeld ad-hoc registraties plaatsvinden of wederkerende onderhoudsactiviteiten gepland kunnen worden.  

Service-IT gaat bovendien verder waar vergelijkbare software doorgaans stopt volgens Nitea want ook handelingen, tijd en voorraad kunnen worden bijgehouden. "Deze combinatie van mogelijkheden sluit goed aan bij de hedendaagse wensen van Vitensa." 

Vanaf maart gaan medewerkers binnen Vitensa starten met het registreren van meldingen via de  Service-IT app. Meldingen kunnen worden voorzien van een prioriteit en een bijlage, bijvoorbeeld een foto. Op deze manier heeft de technische dienst van Vitensa alle informatie beschikbaar. Bij het afhandelen van de melding wordt het verbruik van  kosten en tijd en middelen bijgehouden.  

Nitea IT Solutions staat op HortiContact stand E130.

Voor meer informatie:
Nitea IT Solutions
info@nitea.nl
www.nitea.nl

Publicatiedatum: