Tijdens de internationale Fruit Logistica beurs presenteerde het Britse concern Grupo G's Fresh een nieuw product, dat binnenkort te vinden zal zijn in Europese winkelschappen.
Met dit product, dat op de markt gebracht zal worden onder de nieuwe merknaam Love Fresh breidt G's Fresh zijn assortiment van gezonde kant-en-klare snacks uit.
Het gaat om het resultaat van een samenwerking tussen G's Fresh en Philadelphia. De nieuwe lijn bestaat uit vier varianten: selderij, snackkomkommer, snoeptomaat en wortel. De snacks worden geleverd in handige trays, die ongeveer 80 gram kant-en-klare groenten bevatten en 35 gram Philadelphia om in te dippen. Hiermee is het een ideaal product om als tussendoortje genuttigd te worden.
"Het is vandaag de dag nog steeds vrij moeilijk om gezonde on-the-go snacks te vinden. Tegelijkertijd is het duidelijk dat we allemaal graag meer groenten en fruit zouden willen consumeren. We hebben deze twee ideeën gecombineerd en gekeken naar huidige trends en consumptiegewoontes. Op deze manier willen we op een leuke, gezonde en gemakkelijke manier groenten dichter bij consumenten brengen", zegt Aurélie Zogheib, hoofd van het merk Love Fresh.
Love Fresh, snacks met een ‘Fresh Attitude’
"De introductie van deze nieuwe productlijn is het begin van de verspreiding van de 'Fresh Attitude" in Europa. Het gaat om een lifestyle. Het eten van groenten is leuk, het is fris: groenten zijn kleurrijk en gezond. Onze gewoontes zijn aan het veranderen: voorheen aten we drie hoofdmaaltijden per dag, tegenwoordig eten we kleinere hoeveelheden, maar wel vaker, tot wel 7 keer per dag", merkt Zogheib op.
Met de introductie van dit product blijft G's Fresh inzetten op vernieuwing. De nieuwe producten zijn een aanvulling op de gemarineerde bietensnacks van het Love Beets assortiment, en de kant-en-klare selderij, die tot nu toe werd gepresenteerd met Caesar-, Knoflook-, Peterselie- en Zure Roomsaus.