Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Den Berk Délice presenteert Délice en Retail Experience tijdens Fruit Logistica

Paul Van De Mierop, Den Berk Délice: “De afgelopen jaren hebben we gebouwd aan een sterke positie in de markt en werden we door Trends benoemd tot 1 van de snelst groeiende bedrijven van België. Ons belangrijkste doel is om de consument 365 dagen per jaar te laten genieten van de lekkerste smaaktomaten.”

Van De Mierop: “Het koopgedrag en de levensstijl van de consument is de laatste jaren erg verandert, wat vraagt voor een nieuwe manier van benadering. De huidige merken werden daarom herbekeken en naar een next level gebracht. Een merk moet vertrouwen en herkenbaarheid geven bij de consument. Het is daarom belangrijk dat het product altijd klopt. We hebben jaarrond eigen productie, wat wordt aangestuurd door eenzelfde team. We kunnen nu, anno 2019, stellen dat we door de kennis en ervaring die we de laatste jaren sterk hebben opgebouwd, het beste uit onze serre kunnen halen om onder een overkoepelend merk te brengen. Dit maakt dat we de consument continu dezelfde topkwaliteit en dezelfde lekkere smaaktomaten kunnen geven.

Zo is het overkoepelende merk ‘Délice’ ontstaan, een merk dat garant staat voor kwaliteit. De tomatensoorten die we brengen onder Délice zijn kwalitatief en smaaktechnisch het beste wat we te bieden hebben uit onze serres. Ons merkenportfolio, wat we vanaf nu onder Délice brengen, is aangescherpt op basis van zowel de behoeften van de consument en de retailer als de tijdgeest.

Hierdoor ontstaat een nieuwe focus op de emotionele aspecten van de verschillende tomaten en worden nieuwe gebruiksmomenten aangereikt. Dit maakt dat de merken relevant zijn voor de consument én de retailer. Rekening houdend met de behoeften en de trends uit de markt streven we naar minder plastic in het AGF-schap en dus minder plastic in onze eigen verpakkingsvormen.”

Met trots stelt Den Berk Délice het nieuwe merk voor op Fruit Logistica in Berlijn. Als lid van Coöperatie Hoogstraten cv. is het eigentijdse merkenportfolio van Den Berk Délice terug te vinden op de stand van Coöperatie Hoogstraten cv.

Naast de onthulling van het nieuwe merk nemen Den Berk Délice en Coöperatie Hoogstraten de bezoekers ook mee in een Retail Experience. Een ruimte volledig gewijd aan inspiratie en manieren om het AGF schap verder te ontwikkelen en te upgraden.

Den Berk is aanwezig op de Fruit Logistica en staat in Hall 6.2, stand B-08.

Voor meer informatie:
Den Berk Délice
Berkelaar 10
BE 2330 MERKSPLAS
T +32(0)14 40 72 40
F + 32(0)14 40 72 49
info@denberk.be 
www.denberk-delice.com  

Publicatiedatum: