Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

MDF materiaal om dozen te personaliseren

Obeikan MDF, het verpakkingsbedrijf van de Obeikan Group, is weer te vinden op de Fruit Logistica. Ze doen mee aan het  'World of Fresh Ideas' congres, openingsevenement op de beurs waar geanalyseerd wordt waar de AGF-sector op korte termijn naartoe gaat. 

Voor het eerst is er een speciale afdeling voor verpakking. Een organisator van het congres: "Het belang van veilige, duurzame en praktische verpakking is toegenomen evenals het consumentenbewustzijn van de impact ervan op het milieu. Er is meer innovatie op dit gebied nodig."

'Fruit Logistica World of Fresh Ideas' verwelkomt Salvador Martínez van Obeikan MDF, die zijn visie zal delen over de huidige situatie van de verpakkingssector.

"De stijgende zorg van consumenten over duurzaamheid heeft gezorgd voor een toenemende betrokkenheid van de teelt- en retailsector wat betreft de presentatie van AGF in de schappen."

Al langer dan een decennium biedt Obeikan MDF op maat gemaakte verpakkingen van houtvezels. De dozen worden met een laser gesneden, wat een homogeen oppervlak genereert. Obeikan gebruikt geen ander materiaal voor z'n dozen, wat recycling gemakkelijker maakt. MDF maakt het mogelijk om dozen te personaliseren met een eersteklas resultaat.

Obeikan heeft z'n verpakking op 5 continenten geïntroduceerd en levert waar dan ook snel en gemakkelijk, omdat ze de verpakkingen niet in elkaar gezet leveren. Het in elkaar vouwen doen ze in opslagstations. 

De resultaten van 2018 laten een groeiende belangstelling van Europese markten zien. Het VK is Duitsland voorbij gestreefd als afzetmarkt. Zwitserland en de Scandinavische landen volgen op een steeds groeiende lijst. De multinational zegt geïnteresseerd te zijn in alle markten die 'kwaliteit een eis standaard voor export' maken. 

Obeikan verwacht in 2019 een groeiratio in de dubbele cijfers te kunnen presenteren en richt z'n groei op de exportmarkten in het Amerikaanse continent.

Voor meer informatie:
María Moreno
Email: maria@wearemint.com 
Tel. +34 615 395 683

Publicatiedatum: