Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Polen:

Betere bescherming voor planten

Begin november hield Interface & Performance een Break-Thru-workshop in Krakau (Polen), waar lokale gewasbeschermingsproducenten op de hoogte werden gebracht van hoe Evonik-additieven formules voor gewasbeschermingsproducten effectiever maken.

Tien Poolse producenten van gewasbeschermingsmiddelen maakten van deze gelegenheid gebruik en verzochten vertegenwoordigers - voornamelijk chemici en besluitvormers - om vertegenwoordigers van Evonik te ontmoeten en over hun behoeften en ervaringen te spreken. Tijdens de workshop liet Evonik zien hoe additieven van het merk Break-Thru de prestaties van gewasbeschermingsmiddelen verbeteren en zo het gebruik ervan helpen verminderen en ze effectiever maken.

De Break-Thru-additieven van Evonik bevinden zich al enkele jaren op de Poolse markt en sindsdien heeft het bedrijf een tweecijferige groei gerealiseerd voor de activiteiten van Break-Thru. Wat de Poolse markt zo interessant maakt, zijn de vele middelgrote bedrijven die gespecialiseerd zijn in de ontwikkeling van gewasbeschermingsmiddelen en bladmeststoffen.

"We willen onze partners in de gewasbeschermingssector in Polen beter ondersteunen, van wie velen zich hebben gespecialiseerd in het formuleren van producten met generieke actieve ingrediƫnten waarvan de patenten zijn verlopen", zegt Carsten Riedl, marktmanager bij Interface & Performance voor landbouwproducten in EMEA. "Deze bedrijven profiteren vooral van het gebruik van slimme, innovatieve additieven als een manier om de productprestaties te verbeteren en zich te onderscheiden van de concurrentie."

Voor meer informatie:
Evonik Industries
www.evonik.com

Publicatiedatum: