Saint-Gobain Cultilene is sinds kort partner van informatie- en educatiecentrum Tomatoworld uit Honselersdijk. Cultilene levert Albarino tuinbouwglas, data driven services en innovatieve substraatoplossingen die bijdragen aan het optimaliseren van water- en energieverbruik in de kas.
Bonny Heeren (Cultilene) en Miranda van den Ende (Tomatoworld).
De grote waarde van de Nederlandse glastuinbouw zichtbaar maken en laten zien hoe de kennis, innovatie en technologieën in de sector kunnen bijdragen aan het ‘tackelen’ van het wereldvoedselprobleem. Dat is in een notendop de doelstelling van stichting Tomatoworld. De ambitie van Cultilene en één van de kernwaarden ‘Challenging the Existing’ sluit hier naadloos bij aan. Cultilene is voortdurend op zoek naar oplossingen voor de uitdagingen van morgen en wil bijdragen aan een duurzame en toekomstbestendige voedselproductie. Om samen verder te komen deelt Cultilene haar kennis op het gebied van substraat, tuinbouwglas en data driven services ook graag bij Tomatoworld met andere ketenpartijen.
Bron: Tomatoworld