De Amsterdam Produce Summit 2018 zal op 13 november de focus laten vallen op de impact van de nieuwe wereld van omnichannel retail in de aanvoerketen van AGF. Leden van het GroentenFruit Huis hebben gratis toegang tot het evenement. Retailers, grossiers en foodservice-inkopers worden eveneens in staat gesteld om de APS gratis bij te wonen.
De Amsterdam Produce Summit zal de kracht van omnichannel retail ten behoeve van AGF onder de loep nemen. Een topselectie internationale retailers, opinieleiders en influencers zullen vernieuwende ideeën in het prachtige Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) in Amsterdam presenteren. Deelnemers uit de retail, foodservice en traditionele handel zullen ontdekken hoe versondernemingen zich beter kunnen positioneren, relevant kunnen blijven en succes kunnen behalen met het oog op de kansen en uitdagingen die omnichannel retail biedt.Dit is één van de meest actuele thema’s die de huidige en toekomstige verkoop van AGF over de hele wereld zullen bepalen.
Uit onderzoek blijkt dat retailers die de strijd om de aankoopfrequentie winnen, degenen zijn die zullen slagen. En aankopen AGF zijn de sleutel tot die frequentie. De Amsterdam Produce Summit is een uitstekende kans om diep te graven in de rol die iedere AGF-organisatie kan spelen in het behalen van succes door middel van omnichannel retail.
De congresprogramma brengt van de beste sprekers uit alle hoeken van de wereld naar Amsterdam, waaronder:
· Lisa Cork, eigenaar van Fresh Produce Marketing
· Miguel Gomez, professor aan de universiteit van Cornell
· Stéphane Roger, Global Shopper en Retail Director van Kantar World
Panel
· Jorg Snoeck, oprichter van RetailDetail
· Rand Waddoups, Walmart Senior Directeur Omnichannel
· Tim York, president van Markon Cooperative
· Loren Zhao, CEO van Fruitday China
Meer informatie is te vinden op www.amsterdamproducesummit.com