Op 22 maart van dit jaar opende De Ruiter de gloednieuwe, hypermoderne demokas, het De Ruiter Experience Center. Het zaadveredelingsbedrijf stelde zich toen ten doel om 1.000 bezoekers per jaar te ontvangen. Maar nu, een half jaar later, bezocht de 2018e professional uit de groentebranche het complex in Bleiswijk. Daarmee is het Experience Center volgens De Ruiter nu al een doorslaand succes.
"De interesse van telers, plantenkwekers, teeltadviseurs, ketenpartners en universitaire docenten en studenten voor een bezoek is overweldigend. Bezoekers komen letterlijk van heinde en verre naar Bleiswijk. Inmiddels hebben we bezoekers uit 25 verschillende landen ontvangen", laat De Ruiter weten.
Market, Garden en Experience
Het De Ruiter Experience Center bestaat uit twee De Ruiter Gardens, waar ruim 300 tomaten belichte en onbelichte worden geteeld. In de De Ruiter Market kunnen bezoekers tomaten, komkommers en paprika’s bekijken van verschillende oogstdata. Bij de faciliteiten van het complex horen ook verschillende vergaderzalen, waar regelmatig groepen bijeenkomen. Tot slot valt er in de Experience Hall van alles te zien en te beleven.
Voor meer informatie:
De Ruiter Seeds
www.deruiterseeds.com
[email protected]