Kant-en-klare verse, gezonde maaltijden en verspakketten zijn booming business. Salades en sauzen met een werelds tintje zijn niet aan te slepen. Alle Nederlandse supermarkten zetten in op deze groeiende gemaksmarkt met focus op margerijk vers en meer versuitstraling. De groeiende gemaksmarkt is veelbelovend en de kansen daarmee enorm. Tijdens de 5e editie van Het Nationale Verscongres, georganiseerd door Foodmagazine en EFMI Business School, staan we nadrukkelijk stil bij de rol van vers binnen thema’s als beleving en gemak.
Tijdens deze 5e editie van het Nationale Verscongres op 13 november a.s. presenteert een keur aan topsprekers hun inspirerende visies, kennis en ervaringen:
✔ Willem Boon | Boon’s Markt
✔ Lieven van Lommel | Starmeal & The Foodmaker
✔ Jaap de Wit | Westfort
✔ Ingeborg Kleijer | Greenyard
✔ Peter van Pijkeren | IRi
✔ Koen Hazewinkel | EFMI Business School
Zij bieden inspiratie en zorgen voor voer voor discussies over thema's als gemak, convenience en vers.
Twee inspiratietours
Naast een mooi sprekersprogramma bieden we tijdens het Nationale Verscongres 2018 de unieke mogelijkheid om inspiratie op te doen bij de nieuwste versmarkt Fresh! in Leidschendam en bij de Valk Versmarkt.
Fresh!
Geïnspireerd door geweldige eetgelegenheden van over de hele wereld brengt Mall of the Netherlands je Fresh! Een 2.500 m2 tellende koop- en eetmarkt voor levensmiddelen, waar de beste lokale high-street concepten en levendige activiteiten rond de gastronomie gecombineerd worden. In Fresh! komen uitsluitend winkels met voedsel en versproducten gericht op dagelijkse boodschappen. Het is een unieke omgeving waar de winkeliers hun producten op aantrekkelijke wijze presenteren om de beleving te optimaliseren. Bovendien is het ook een plek voor ontspanning en vermaak met veel aandacht voor smaaksensaties en kooktechnieken. Tijdens deze inspiratietour komen ook de ondernemers binnen Fresh! aan het woord en horen we hoe zij inspelen op de trends van nu.
Valk Versmarkt
Valk Versmarkt is een innovatief, onderscheidend onderdeel van de bekende hotelketen Van der Valk. Een mooie verswinkel met een eigen vlees-, vis-, kaas-, koffie-, brood-, wijn- en groentenafdeling. Met dit unieke winkelconcept, waar klantbeleving, kwaliteit en service centraal staan, is Van der Valk actief op de particuliere markt. In 2015 opende de Valk Versmarkt in Voorschoten, de eerste periode zijn er erg veel klanten geweest. Hoe gaat het nu met de versmarkt en wat zijn de ervaringen van de eerste jaren? Tijdens het congres krijgen deelnemers hier een uitgebreide rondleiding én een heerlijke lunch in het proeflokaal.
Voor meer informatie of inschrijven, ga naar www.verscongres.nl