Er ontstaan steeds meer nieuwe energiebedrijven dankzij de liberalisering en splitsing van de energiemarkt, de stijgende energieprijzen en de stijgende vraag naar duurzame energie. De traditionele energiereuzen verdwijnen steeds meer naar de achtergrond. De nieuwe generatie van bedrijven kunnen marketing en klantcontact zelf regelen, maar veel zaken uitbesteden zijn sterk in opkomst. Waarom zelf energie inkopen, administreren en factureren als je het ook kunt uitbesteden?
Op deze conferentie leert u alles over de middelen die u kunnen helpen uw energiebedrijf succesvol in de markt te zetten. Na afloop van de conferentie kunt u een versnelling hoger schakelen met uw energiebedrijf. Dat kan een lokaal energiebedrijf, een decentraal duurzaam energiebedrijf zijn, maar ook een bedrijf dat zelf geen elektriciteit opwekt en (bijna) alles en alle diensten inkoopt.
Vragen die aan de orde komen zijn onder meer: hoe zit de energiemarkt in elkaar? Welke relatie gaat u aan met de NMa? Waar dient uw administratie aan te voldoen? Hoe kom ik aan mijn klanten? Dat laatste vertelt oprichter Sjef Peeraer van BudgetEnergie, één van de succesvolste pioniers in deze dynamische markt.